Zapytanie ofertowe na usługę rocznego wsparcia technicznego urządzenia UTM Stormshield.
Zapytanie ofertowe na usługę rocznego wsparcia technicznego urządzenia UTM Stormshield. Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego z ogłoszeniem na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy PZP” z dnia 11.01.2021
- .Zamawiający:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu, ul. Piłsudskiego 15-17, 50-044 Wrocław
NIP :897-16-70-405, REGON 932791158
WWW:
telefon:(71) 371-84-35, fax: (71) 371-84-32 - Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest roczna usługa wsparcia technicznego dla urządzenia UTM Stormshield SN510 w zakresie następujących opcji: UTM Security Pack, audyt podatności, secure return, serwis Next Business Day. Usługa wsparcia od 01.01.2022r. - Termin składania ofert: 23.12.2021 r. do godz. 10:00, termin związania ofertą 7 dni.
- Termin realizacji zamówienia : dostawa certyfikatu potwierdzającego aktywność usługi nie później niż do 30.12.2021r.
- Osoba kontaktowa z ramienia Zamawiającego: Mariusz Łuczyk tel. 506-399-639,71/371-84-35, wew. 38.
- Wykaz dokumentów, oświadczeń i materiałów jakie muszą dostarczyć Oferenci:
- W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy posiadający status partnera Dystrybutora STORMSHIELD w zakresie sprzedaży urządzeń UTM firmy STORMSHIELD i oprogramowania dedykowanego dla tych urządzeń, uprawnieni do podejmowania zobowiązania w imieniu Dystrybutora do udzielenia wsparcia technicznego Zamawiającemu.
- Warunkami koniecznymi do udziału w postępowaniu jest dostarczenie przez Wykonawcę przed upływem terminu składania ofert wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza oferty (załącznik nr 1) w jednej z dopuszczalnych postaci:
- zeskanowanej oraz wysłanej na adres e-mail .
- elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym oraz wysłanej na adres e-mail .
- w wersji pisemnej do siedziby Zamawiającego (sekretariat – półpiętro, pok. nr 2)
- Kryterium wyboru ofert: 100 % cena brutto - minimalizacja
- VIII.Inne istotne warunki zamówienia:
- Postępowanie jest prowadzone na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy PZP” z dnia 11.01.2021 r. (pobierz regulamin w formacie PDF).
- Zamawiający w przypadku realizacji zamówienia niezwłocznie podpisze umowę
z Wykonawcą (preferowana wersja elektroniczna opatrzona kwalifikowanymi podpisami obu stron). - Termin płatności : do 31.12.2021r.
- Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego dalej RODO informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu, ul. Piłsudkiego 15-17,50-044 Wrocław;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - , tel. 71 371 84 35 wew. 31;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji przedmiotowego postępowania oraz w przypadku wybrania Pani/Pana oferty za najkorzystniejszą w celu zawarcia umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji zadań wynikających z zawartej umowy oraz po zakończeniu umowy w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, na czas zgodny z obowiązującymi przepisami (np. dotyczącymi archiwizacji dokumentów);
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania (skorzystanie z prawa sprostowania nie może jednak skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie przedmiotowego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa, ani naruszać integralności protokołu zamówienia publicznego oraz jego załączników), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania oraz nie będą przekazywane do państw trzecich;
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych będzie skutkować odrzuceniem oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu lub odmową zawarcia umowy i realizacji zamówienia.
Rodzaj dokumentu: Informacja o dodaniu
Data: opublikował: |
2021-12-17 Mariusz Łuczyk |
Rodzaj dokumentu: SIWZ
Data: opublikował: |
2021-12-17 Mariusz Łuczyk |
|
Data: opublikował: |
2021-12-17 Mariusz Łuczyk |
Rodzaj dokumentu: Informacja o wyborze oferty
WIORiN we Wrocławiu informuje, że w przedmiotowym postępowaniu w dniu 23.12.2021 r. za najkorzystniejszą została uznana oferta firmy: SERVCOMP Dariusz Machoń, ul. Kobierzycka 10, 52-315 Wrocław za cenę 8413,20 zł brutto (słownie: osiem tysięcy czterysta trzynaście złotych dwadzieścia groszy). Szczegóły w załączeniu. |
Data: opublikował: |
2021-12-17 Mariusz Łuczyk |
Data: opublikował: |
2021-12-23 Mariusz Łuczyk |
Powrót
Rejestr zmian
Sprawdź historię zmian
Podmiot publikujący:
PIORIN
Osoba publikująca informację:
Mariusz Łuczyk
Data publikacji ostatnio dodanej informacji:
17.12.2021 09:19
Data ostatniej aktualizacji informacji:
23.12.2021 12:36