Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla WIORiN we Wrocławiu
Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla WIORiN we Wrocławiu (WAD.2601.68.2021). Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego z ogłoszeniem na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy PZP” z dnia 11.01.2021 r.
- Zamawiający:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu,ul. Piłsudskiego 15-17, 50-044 Wrocław
NIP 897-16-70-405, REGON 932791158,
WWW: www.piorin.gov.pl/wroclaw
e-mail:
telefon: (71) 371-84-35, fax: (71) 371-84-32
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i bezpłatna dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek, wg wykazu zamieszczonego w formularzu ofertowym i specyfikacji cenowej (załącznik nr 1A oraz 1B). Tusze i tonery muszą być fabrycznie nowe (nieregenerowane).W pozycjach, w których określono wymaganie – „oryginał” dopuszczalne jest zaoferowanie wyłącznie oryginalne materiałów eksploatacyjnych producentów drukarek. W pozostałych przypadkach dopuszczalne jest zaoferowanie tzw. zamienników posiadających parametry wydajności oraz jakości generowanych wydruków nie gorsze niż produktu oryginalnego. Wymaga się aby producenci oferowanych zamienników tuszy/tonerów posiadali aktualny certyfikat ISO 9001 lub ISO 14001. Wydajność tuszu/tonera podana przez producenta musi być uzyskana zgodnie z metodologią określoną normami (odpowiednio) ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712 , ISO/IEC 19798, ISO/IEC 19752.
- Termin składania ofert: 26.03.2021 r. do godz. 10:00
- Termin realizacji zamówienia : dostawy na podstawie sukcesywnie składanych zamówień do dnia 31.12.2021 r. z terminem realizacji w ciągu 3 dni roboczych.
- Osoba kontaktowa z ramienia Zamawiającego:, Mariusz Łuczyk tel. 506-399-639, Mieczysław Dynaka tel. 71/371-84-35, wew. 39,
- Wykaz dokumentów, oświadczeń i materiałów jakie muszą dostarczyć Oferenci
Warunkami koniecznymi do udziału w postępowaniu jest dostarczenie przez Wykonawcę przed upływem terminu składania ofert:
- wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza oferty (zał. nr 1A) wraz ze specyfikacją cenową (zał. nr 1B ) w jednej z dopuszczalnych postaci:
- zeskanowanej na adres e-mail .
- faxem na nr (71) 371-84-32
- w wersji pisemnej do siedziby Zamawiającego (sekretariat – półpiętro, pok. nr 2)
Pod rygorem odrzucenia oferty wymaga się podania producenta (modelu, typu, serii itd.) oferowanego asortymentu tuszy/tonerów (pozycje 10,13,14,15,16,21,23,24,25 zał. nr 1B) umożliwiającego ich jednoznaczne zidentyfikowanie Zamawiającemu w celu dokonania przez niego weryfikacji wydajności oraz posiadania wymaganych certyfikatów w oparciu o ogólnodostępne informacje producentów zawarte na ich stronach. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania przed zawarciem umowy z wybranym Wykonawcą przedstawienia wymaganych certyfikatów dla producentów oferowanych produktów.
- Kryterium wyboru ofert: 100 % cena brutto - minimalizacja
- Inne istotne warunki zamówienia:
- Postępowanie jest prowadzone na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy PZP” z dnia 11.01.2021 r. (http://piorin.gov.pl/download/gfx/piorin/pl/defaultstronaopisowa/1199/2/3/regulamin__zp_-_zwolnione_z_ust._pzp_-11.01.2021.pdf).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania przed zawarciem umowy przedstawienia wymaganych certyfikatów dla producentów oferowanych produktów (w szczególności gdy nie będą one ogólnodostępne) .
- Zamawiający w przypadku realizacji zamówienia w danej części podpisze umowę z Wykonawcą której projekt określa załącznik nr 2.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia wybranemu Wykonawcy zamówień
dodatkowych (zwiększona ilość lub/i innych materiałów biurowych niż wymienione)
w wysokości do 20 % zamówienia podstawowego bez konieczności przeprowadzania kolejnego postępowania, o ile podyktowane to będzie bieżącą potrzebą Zamawiającego i uzasadnione rachunkiem ekonomicznym. - Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego dalej RODO informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu, ul. Piłsudkiego 15-17, 50-044 Wrocław;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - , tel. 71 371 84 35 wew. 31;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji przedmiotowego postępowania oraz w przypadku wybrania Pani/Pana oferty za najkorzystniejsząw celu zawarcia umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji zadań wynikających z zawartej umowy oraz po zakończeniu umowy w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, na czas zgodny z obowiązującymi przepisami (np. dotyczącymi archiwizacji dokumentów);
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania (skorzystanie z prawa sprostowania nie może jednak skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie przedmiotowego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa, ani naruszać integralności protokołu zamówienia publicznego oraz jego załączników), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania oraz nie będą przekazywane do państw trzecich;
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych będzie skutkować odrzuceniem oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu lub odmową zawarcia umowy i realizacji zamówienia.
Rodzaj dokumentu: Informacja o dodaniu
Data: opublikował: |
2021-03-18 Mariusz Łuczyk |
Rodzaj dokumentu: SIWZ
Data: opublikował: |
2021-03-18 Mariusz Łuczyk |
|
Data: opublikował: |
2021-03-18 Mariusz Łuczyk |
|
Data: opublikował: |
2021-03-18 Mariusz Łuczyk |
|
Data: opublikował: |
2021-03-18 Mariusz Łuczyk |
|
Data: opublikował: |
2021-03-18 Mariusz Łuczyk |
Rodzaj dokumentu: Pytania i Odpowiedzi
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa informuje, że w sprawie prowadzonego postępowania na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek (WAD.2601.68.2021) wpłynęły w dniu 22.03.2021r. zapytania dot. wyjaśnienia treści zapytania ofertowego. Poniżej treść pytań wraz z odpowiedziami. Pytanie nr 1 : Proszę o informację co Zamawiający rozumie pod pojęciem „wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, każdorazowo na pisemne zamówienie,..” czy będzie to jedno pomieszczenie typu magazyn czy Zamawiający oczekuje rozniesienia tonerów po poszczególnych pomieszczeniach budynku Odpowiedź: Zamawiający oczekuje dostawy do siedziby Zamawiającego wraz z wniesieniem do jednego pomieszczenia (znajdującego się na wysokim parterze). Dalsza dystrybucja dostarczanego przez Wykonawcę asortymentu nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. |
Data: opublikował: |
2021-03-18 Mariusz Łuczyk |
Data: opublikował: |
2021-03-23 Mariusz Łuczyk |
Rodzaj dokumentu: Informacja o wyborze oferty
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa informuje, że w postępowaniu na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek (WAD.2601.68.2021) prowadzonym w trybie zapytania ofertowego z ogłoszeniem, w dniu 29.03.2021r. dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez: RAF-TECH Rafał Jaroszul. Żernicka 5, 55-010 Święta Katarzyna o wartości brutto: 41 676,09 zł (słownie: czterdzieści jeden tysięcy sześćset siedemdziesiąt sześć złotych dziewięć groszy). Więcej informacji w załączeniu |
Data: opublikował: |
2021-03-23 Mariusz Łuczyk |
Data: opublikował: |
2021-03-29 Mariusz Łuczyk |
Powrót