Usługi ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych i OC dla WIORiN we Wrocławiu na 2023 r.

Zapytanie ofertowe na świadczenie usług ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych i OC. Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego z ogłoszeniem na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy PZP” z dnia 11.01.2021 r.

  1. Zamawiający:

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu,
ul. Piłsudskiego 15-17, 50-044 Wrocław
NIP: 897-16-70-405, REGON 932791158
WWW:
telefon:(71) 371-84-35, fax: (71) 371-84-32

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:
  1. Przedmiotem zamówienia są usługi ubezpieczeniowe podzielone na części:
    1. Zadanie nr 1 : ubezpieczenie majątku trwałego i ruchomego, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej i posiadania mienia. Szczegółowe wymagania ubezpieczenia zostały zawarte w załączniku OPZ_1.
    2. Zadanie nr 2 : ubezpieczenie komunikacyjne – pojazdów w zakresie obowiązkowej odpowiedzialności cywilnej(OC), Autocasco(AC), Assistance (ASS), Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW). Szczegółowe wymagania ubezpieczenia zostały zawarte w załączniku OPZ_2.
  2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert  częściowych na każdą z powyższych części niezależnie.
  3. Informacje dodatkowe:
    1. opis działalności Zamawiającego:
      Jednostka administracji państwowej realizująca zadania celowe zmierzające do zmniejszenia zagrożenia ze strony organizmów szkodliwych roślin, eliminację zagrożenia wynikającego z wymiany handlowej i stosowania środków ochrony roślin oraz produkcję materiału siewnego w pełni spełniającego wymagania zdrowotnościowe i jakościowe. Informacje szczegółowe: http://piorin.gov.pl/o-inspekcji/zadania-realizowane-przez-inspekcje,1.html
    2. miejsce ubezpieczenia: wykaz lokalizacji zgodnie załącznikiem nr 1
    3. dotychczasowy ubezpieczyciel: STU ERGO Hestia S.A.
    4. szkodowość: majątek – zaświadczenie w załączeniu;
    5. komunikacja - zaświadczenie w załączeniu.

 

III.Termin składania ofert:

15.11.2022 r. do godz. 12:00, termin związania ofertą 21 dni.

 

IV.Termin realizacji zamówienia :

Okres ubezpieczenia od 1 stycznia 2023 r. do  31 grudnia 2023 r. 
Zawarcie umowy i wystawienie polis do 30.11.2022 r.

 

V.Osoba kontaktowa z ramienia Zamawiającego:

Mieczysław Dynaka tel.  604 975 668,71/371-84-35, wew. 39.

 

VI.Wykaz dokumentów, oświadczeń i materiałów jakie muszą dostarczyć Oferenci:

  1. Warunkami koniecznymi do udziału w postępowaniu  jest  dostarczenie przez Oferenta  przed upływem terminu  składania ofert następujących dokumentów:
    1. wypełniony i podpisany (parafowany na każdej stronie) przez Oferenta formularz oferty (załącznik nr 5),
    2. wzór umowy Oferenta oraz OWU, w których oprócz szczegółowego zakresu polis zawarta będzie precyzyjna informacja dotycząca sposobu i terminu płatności Zamawiający proponuje: Płatności składek przelewem: I rata (nie więcej niż 50 % wartości umowy) po podpisaniu umowy, nie później niż do 31.01.2023 r., II rata (pozostała część) do 31.07.2023 r.
    3. Kopię zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, wcześniej: Zezwolenie Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych, bądź Ministra Finansów, jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004 r. lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej jeżeli rozpoczęli działalność przed 28 sierpnia 1990 r. lub inny dokument,
    4. zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia (ustawa z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej Dz. U. z 2021r. poz. 1130),
  2. Dokumenty należy dostarczyć w jednej z dopuszczalnych postaci:
  1. zeskanowanej oraz wysłanej na adres e-mail .
  2. elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym oraz wysłanej na adres e-mail .
  3. w wersji pisemnej do siedziby Zamawiającego (sekretariat – półpiętro, pok. nr 2)

 

VII.Kryterium wyboru ofert:

  1. Ocena i wybór oferty będzie dokonywany niezależnie w każdej części (Zadanie nr 1, Zadanie nr 2).
  2. Ocena oferty następuje według następującego wzoru (dla każdego z zadań z osobna):
    1. Ocena oferty = Liczba dużych punktów z kryterium Cena + Liczba dużych punktów z kryterium Zakres
  3. Kryterium Cena,  waga - 60 %.

W kryterium „cena” zastosowany zostanie wzór:

Liczba dużych punktów z kryterium Cena = (cena najniższa / cena badanej oferty) x 100 x 0,6 z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

  1. Kryterium Zakres, waga - 40 %.

W kryterium Zakres zastosowany zostanie wzór:
Liczba dużych punktów z kryterium Zakres = liczba małych punktów za włączone klauzule / maksymalna liczba punktów możliwych do osiągnięcia x 100 x 0,4

  1. W Zadaniu 1 maksymalna liczba punktów do otrzymania wynosi 5. W Zadaniu 2 maksymalna liczba punktów wynosi 2.
  2. Ilość punktów składowych oraz opis sposobu ich przyznawania poszczególnym klauzulom fakultatywnym znajduje się w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załączniki OPZ_1 oraz OPZ_2) i będą podlegały ocenie wg poniższego zestawienia:
  1. W części dotyczącej Zadania nr 1:

Lp.

Nazwa klauzuli fakultatywnej (ubezpieczenie mienia od ryzyk wszystkich oraz ubezpieczenie sprzętu elektronicznego)

Liczba punktów

 1

Kradzież zwykła z limitem 5.000 PLN.

 

 2

Klauzula usunięcia pozostałości po szkodzie z limitem 100.000 PLN,

 

 3

Klauzula kosztów poszukiwania przyczyny szkody z limitem 30.000 PLN,

 

 4

Klauzula ograniczenia stosowania zasady proporcji z limitem 120%,

 

 5

Klauzula drobnych prac budowlano - montażowych z limitem 50.000,00 PLN,

 

X

Razem

………….... / 5

 

  1. W części dotyczącej Zadania nr 2:

Lp.

Nazwa klauzuli fakultatywnej

Liczba punktów

1

Autocasco: Stała wartość pojazdu przez cały okres ubezpieczenia

 

2

Wszystkie umowy ubezpieczenia komunikacyjne: Klauzula wyrównania okresu ubezpieczenia dla nowo nabytych pojazdów w trakcie obowiązywania okresu ubezpieczenia.

 

X

Razem

………... / 2

 

VIII.Inne istotne warunki zamówienia:

  1. Postępowanie jest prowadzone na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy PZP” z dnia 11.01.2021 r. (pobierz regulamin w formacie PDF).
  2. Zamawiający w przypadku realizacji zamówienia podpisze umowę z Wykonawcą, której wzór dostarczył Oferent.
  3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówień uzupełniających (dodatkowych) lub zmniejszających w trakcie trwania ubezpieczenia, stanowiących nie więcej niż 20% wartości niniejszego zamówienia podstawowego.
  4. Płatności składek przelewem: I rata (nie więcej niż 50 % wartości umowy) po podpisaniu umowy, nie później niż do 31.01.2023 r., II rata (pozostała część) do 31.07.2023 r.
  5. Wszystkie podane sumy ubezpieczenia są wartościami brutto z uwzględnieniem podatku VAT, z podatkiem VAT wypłacane będą ewentualne odszkodowania.
  6. Oferty muszą zawierać zastrzeżenie niezmienności wysokości stawek w poszczególnych ryzykach w okresie ubezpieczenia;
  7. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert na oba zadania lub tylko na jedno zadanie.
  8. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego dalej RODO informujemy, iż:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu, ul. Piłsudskiego 15-17,50-044 Wrocław;
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - , tel. 71 371 84 35 wew. 31;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji przedmiotowego postępowania oraz w przypadku wybrania Pani/Pana oferty za najkorzystniejszą w celu zawarcia umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
  • Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji zadań wynikających z zawartej umowy oraz po zakończeniu umowy w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, na czas zgodny z obowiązującymi przepisami (np. dotyczącymi archiwizacji dokumentów);
  • posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania (skorzystanie z prawa sprostowania nie może jednak skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie przedmiotowego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa, ani naruszać integralności protokołu zamówienia publicznego oraz jego załączników), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
  • ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania oraz nie będą przekazywane do państw trzecich;
  • podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych będzie skutkować odrzuceniem oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu lub odmową zawarcia umowy i realizacji zamówienia.

Rodzaj dokumentu: Informacja o dodaniu

Data:
opublikował:
2022-10-25
Anna Maciołek 

Rodzaj dokumentu: SIWZ

Data:
opublikował:
2022-10-31
Anna Maciołek 
Data:
opublikował:
2022-10-31
Anna Maciołek 
Data:
opublikował:
2022-10-31
Anna Maciołek 
Data:
opublikował:
2022-10-31
Anna Maciołek 
Data:
opublikował:
2022-10-31
Anna Maciołek 
Data:
opublikował:
2022-10-31
Anna Maciołek 
Data:
opublikował:
2022-10-31
Anna Maciołek 
Data:
opublikował:
2022-10-31
Anna Maciołek 
Data:
opublikował:
2022-10-31
Anna Maciołek 
Data:
opublikował:
2022-10-31
Anna Maciołek 
Data:
opublikował:
2022-10-31
Anna Maciołek 
Data:
opublikował:
2022-10-31
Anna Maciołek 
Data:
opublikował:
2022-10-31
Anna Maciołek 

Rodzaj dokumentu: Pytania i Odpowiedzi

W załączeniu odpowiedź nr 1 z dnia 31.10.2022 r. oraz odpowiedź na 2 z dnia 10.11.2022 r. na pytania złożone do przedmiotowego postępowania. Data:
opublikował:
2022-10-31
Anna Maciołek 
Data:
opublikował:
2022-10-31
Anna Maciołek 
Data:
opublikował:
2022-11-10
Anna Maciołek 

Rodzaj dokumentu: Informacja o wyborze oferty

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług ubezpieczenia w 2023 r., w zakresie majątku trwałego i ruchomego, ubezpieczenia komunikacyjnego (OC, AC, Assistance, NNW) i Odpowiedzialności Cywilnej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu, w części Zadanie nr 1 (WAD.2601.203.2022) w dniu 21.11.2022 r. za najkorzystniejszą została uznana oferta firmy: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A., ul. Hestii 1, 81-731 Sopot, reprezentowanym przez Multiagencję Ubezpieczeniową Projekt Polisa sp. z o.o., ul. Przyjaźni 16a/1, 53-030 Wrocław, za cenę 16 980,00 zł brutto (słownie: szesnaście tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt złotych). W części Zadanie nr 2 (WAD.2601.203.2022) w dniu 21.11.2022 r. za najkorzystniejszą została uznana oferta firmy: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A., ul. Hestii 1, 81-731 Sopot, za cenę 30 342,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy trzysta czterdzieści dwa złote). Więcej szczegółów, w tym zestawienie wszystkich ofert, w załączniku. Data:
opublikował:
2022-11-10
Anna Maciołek 
Data:
opublikował:
2022-11-21
Anna Maciołek 

Powrót
Rejestr zmian
Podmiot publikujący: PIORIN
Osoba publikująca informację: Anna Maciołek
Data publikacji ostatnio dodanej informacji: 25.10.2022 11:45
Data ostatniej aktualizacji informacji: 21.11.2022 14:25
Sprawdź historię zmian