Usługi ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych i OC dla WIORiN we Wrocławiu na 2022r.
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych i OC. Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego z ogłoszeniem na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy PZP” z dnia 11.01.2021 r.
- Zamawiający:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu,
ul. Piłsudskiego 15-17, 50-044 Wrocław
NIP :897-16-70-405, REGON 932791158
WWW:
telefon:(71) 371-84-35, fax: (71) 371-84-32 - Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia są usługi ubezpieczeniowe podzielone na części:
- Zadanie nr 1 : ubezpieczenie majątku trwałego i ruchomego, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej i posiadania mienia. Szczegółowe wymagania ubezpieczenia zostały zawarte w załączniku OPZ_1.
- Zadanie nr 2 : ubezpieczenie komunikacyjne – pojazdów w zakresie obowiązkowej odpowiedzialności cywilnej(OC), Autocasco(AC), Assistance (ASS), Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW). Szczegółowe wymagania ubezpieczenia zostały zawarte w załączniku OPZ_2.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z powyższych części niezależnie.
- Informacje dodatkowe:
- opis działalności Zamawiającego:
Jednostka administracji państwowej realizująca zadania celowe zmierzające do zmniejszenia zagrożenia ze strony organizmów szkodliwych roślin, eliminację zagrożenia wynikającego z wymiany handlowej i stosowania środków ochrony roślin oraz produkcję materiału siewnego w pełni spełniającego wymagania zdrowotnościowe i jakościowe. Informacje szczegółowe: http://piorin.gov.pl/o-inspekcji/zadania-realizowane-przez-inspekcje,1.html - miejsce ubezpieczenia: wykaz lokalizacji zgodnie załącznikiem nr 1
- dotychczasowy ubezpieczyciel: STU ERGO Hestia S.A.
- szkodowość: majątek – zaświadczenie w załączeniu;
- komunikacja - zaświadczenie w załączeniu
- opis działalności Zamawiającego:
- Przedmiotem zamówienia są usługi ubezpieczeniowe podzielone na części:
- Termin składania ofert:
19.11.2021 r. do godz. 12:00, termin związania ofertą 21 dni. - Termin realizacji zamówienia :
Okres ubezpieczenia od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.
Zawarcie umowy i wystawienie polis do 10.12.2021r. - Osoba kontaktowa z ramienia Zamawiającego:
Mieczysław Dynaka tel. 604975668 506-399-639,71/371-84-35, wew. 39. - Wykaz dokumentów, oświadczeń i materiałów jakie muszą dostarczyć Oferenci:
- Warunkami koniecznymi do udziału w postępowaniu jest dostarczenie przez Oferenta przed upływem terminu składania ofert następujących dokumentów:
- wypełniony i podpisany (parafowany na każdej stronie) przez Oferenta formularz oferty (załącznik nr 6),
- zaakceptowany (parafowany) wzór umowy (załącznik nr 7),
- Kopię zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, wcześniej: Zezwolenie Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych, bądź Ministra Finansów, jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004 r. lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej jeżeli rozpoczęli działalność przed 28 sierpnia 1990 r. lub inny dokument,
- zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia (ustawa z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej Dz. U. z 2003r. Nr 124, poz.1151 z późn. zm.),
- Dokumenty należy dostarczyć w jednej z dopuszczalnych postaci:
- zeskanowanej oraz wysłanej na adres e-mail .
- elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym oraz wysłanej na adres e-mail .
- w wersji pisemnej do siedziby Zamawiającego (sekretariat – półpiętro, pok. nr 2)
- Warunkami koniecznymi do udziału w postępowaniu jest dostarczenie przez Oferenta przed upływem terminu składania ofert następujących dokumentów:
- .Kryterium wyboru ofert:
- Ocena i wybór oferty będzie dokonywany niezależnie w każdej części ( Zadanie nr 1, Zadanie nr 2).
- Cena ofert, waga - 60 %. Max = 6 pkt.
W kryterium „cena” zastosowany zostanie wzór:
Ilość punktów oferty = (cena minimalna / cena badanej oferty) x 10 pkt. x 0,6z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. - Warunki fakultatywne oferty, waga - 40 %. Max = 4 pkt.
W kryterium „warunki oferty” zastosowany zostanie wzór:
Ilość punktów oferty = (∑ punktów badanej oferty przyznanych za warunki fakultatywne) x 10 pkt. x 0,4 z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.Ilość punktów składowych oraz opis sposobu ich przyznawania poszczególnym klauzulom fakultatywnym znajduje się w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załączniki OPZ_1 oraz OPZ_2) i będą podlegały ocenie wg poniższego zestawienia:- w części dotyczącej Zadania nr 1:
Lp.
Rodzaj ubezpieczenia
Maksymalna ilość punktów
1
Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych (OPZ_1 pkt II.4a) - Ubezpieczenie typu All Risk
20
2
Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych (OPZ_1 pkt II.4b) - Klauzula rzeczoznawców z limitem 20 000 PLN
5
3
Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych (OPZ_1 pkt II.4c) - Klauzula samolikwidacji z limitem 10 000 PLN
5
4
Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych (OPZ_1 pkt II.4d) - Klauzula dewastacji z limitem 50 000 PLN w tym limit 10 000 PLN dla ryzyka graffiti
5
5
Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych (OPZ_1 pkt II.4e) - Klauzula kosztów zabezpieczenia przed szkodą z limitem do 100 000 PLN
5
6
Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych (OPZ_1 pkt II.5) - franszyzna redukcyjna
20
7
Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku (OPZ_1 pkt III.4a) - Kradzież zwykła z limitem 4 000 PLN
10
8
Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku (OPZ_1 pkt III.5) - franszyzna redukcyjna
20
9
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego (OPZ_1 pkt IV.4a) - Kradzież zwykła z limitem 4 000 PLN
10
10
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego (OPZ_1 pkt IV.5) – franszyzna redukcyjna
20
11
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OPZ_1 pkt V.4a) - Szkody w pojazdach pracowników znajdujących się na parkingach (dotyczy wszystkich lokalizacji) z limitem 50 000 PLN
10
12
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OPZ_1 pkt V.5) - franszyzna redukcyjna
20
X
Razem
150
- w częsci dotyczącej zadania nr 2:
Lp.
RODZAJ UBEZPIECZENIA
Maksymalna Ilość Punktów
1
Ubezpieczenie Autocasco (OPZ_2 pkt III.3a) – stała wartość pojazdu przez cały okres ubezpieczenia
20
2
Ubezpieczenie Autocasco (OPZ_2 pkt III.3b) – Klauzula samolikwidacji z limitem 5 000 PLN
10
3
Warunki wspólne do ubezpieczeń komunikacyjnych (OPZ_2 pkt VI.1a) - Klauzula wyrównania okresu ubezpieczenia dla nowo nabytych pojazdów
20
X
Razem
50
- w części dotyczącej Zadania nr 1:
- Inne istotne warunki zamówienia:
- Postępowanie jest prowadzone na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy PZP” z dnia 11.01.2021 r. (pobierz regulamin w formacie PDF).
- Zamawiający w przypadku realizacji zamówienia podpisze umowę z Wykonawcą, której projekt określa załącznik nr 7.
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówień uzupełniających (dodatkowych) lub zmniejszających w trakcie trwania ubezpieczenia, stanowiących nie więcej niż 20% wartości niniejszego zamówienia podstawowego.
- Płatności składek przelewem: I rata (nie więcej niż 50 % wartości umowy) po podpisaniu umowy, nie później niż do 25.01.2022 r., II rata (pozostała część) do 25.07.2022 r.
- Wszystkie podane sumy ubezpieczenia są wartościami brutto z uwzględnieniem podatku VAT, z podatkiem VAT wypłacane będą ewentualne odszkodowania.
- Oferty muszą zawierać zastrzeżenie niezmienności wysokości stawek w poszczególnych ryzykach w okresie ubezpieczenia;
- Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert na oba zadania lub tylko na jedno zadanie.
- Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego dalej RODO informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu, ul. Piłsudkiego 15-17,50-044 Wrocław;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - , tel. 71 371 84 35 wew. 31;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji przedmiotowego postępowania oraz w przypadku wybrania Pani/Pana oferty za najkorzystniejszą w celu zawarcia umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji zadań wynikających z zawartej umowy oraz po zakończeniu umowy w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, na czas zgodny z obowiązującymi przepisami (np. dotyczącymi archiwizacji dokumentów);
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania (skorzystanie z prawa sprostowania nie może jednak skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie przedmiotowego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa, ani naruszać integralności protokołu zamówienia publicznego oraz jego załączników), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania oraz nie będą przekazywane do państw trzecich;
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych będzie skutkować odrzuceniem oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu lub odmową zawarcia umowy i realizacji zamówienia.
Rodzaj dokumentu: Informacja o dodaniu
Data: opublikował: |
2021-11-08 Anna Maciołek |
Rodzaj dokumentu: SIWZ
Data: opublikował: |
2021-11-08 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2021-11-08 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2021-11-08 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2021-11-08 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2021-11-08 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2021-11-08 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2021-11-08 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2021-11-08 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2021-11-08 Anna Maciołek |
Rodzaj dokumentu: Pytania i Odpowiedzi
W dniu 19.11.2021 r. dokonano zmian w formularzu oferty (załącznik nr 6) i w załączniku OPZ_1. Szczegóły w załączeniu. WIORiN we Wrocławiu informuje o dołączeniu na stronie brakujących załączników: OPZ_1 o raz OPZ_2. W związku z powyższym ulega zmianie termin składania ofert. Nowy termin składania ofert zostaje wyznaczony na 23 listopada 2021 r. do godz. 12:00. Zmodyfikowano zapytanie ofertowe w dniu 10.11.2021 r. - szczegóły w załączeniu |
Data: opublikował: |
2021-11-08 Anna Maciołek |
Data: opublikował: |
2021-11-10 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2021-11-10 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2021-11-15 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2021-11-15 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2021-11-15 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2021-11-19 Anna Maciołek |
Rodzaj dokumentu: Informacja o wyborze oferty
WIORiN we Wrocławiu informuje, że w dniu 03.12.2021 r. w przedmiotowym postępowaniu został dokonany wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z informacją w załączeniu. |
Data: opublikował: |
2021-11-19 Anna Maciołek |
Data: opublikował: |
2021-12-03 Anna Maciołek |
Powrót