Świadczenie usług ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych i OC dla WIORiN we Wrocławiu na 2025 rok
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych i OC dla WIORiN we Wrocławiu na 2025 rok (WAD.2601.238.2024). Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego z ogłoszeniem na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy PZP” z dnia 04.03.2024 r.
I. Zamawiający:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu,
ul. Piłsudskiego 15-17, 50-044 Wrocław,
NIP: 897-16-70-405, REGON 932791158
WWW:
telefon: 71 371 84 35, fax: 71 371 84 32
II. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia są usługi ubezpieczeniowe podzielone na części:
- Zadanie nr 1: ubezpieczenie majątku trwałego i ruchomego, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej i posiadania mienia. Szczegółowe informacje dotyczące Zadania nr 1 zostały zawarte w załącznikach 1, 2 i 4, szczegółowe wymagania ubezpieczenia zostały zawarte w załączniku OPZ_1.
- Zadanie nr 2: ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów w zakresie obowiązkowej odpowiedzialności cywilnej (OC), Autocasco (AC), Assistance (ASS), Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW). Szczegółowe informacje dotyczące Zadania nr 2 zostały zawarte w załącznikach 1 i 3, szczegółowe wymagania ubezpieczenia zostały zawarte w załączniku OPZ_2.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każde z powyższych zadań niezależnie.
- Kod CPV – 66510000-8 usługi ubezpieczeniowe.
- Informacje dodatkowe:
- opis działalności Zamawiającego:
Jednostka administracji państwowej realizująca zadania celowe zmierzające do zmniejszenia zagrożenia ze strony organizmów szkodliwych roślin, eliminację zagrożenia wynikającego z wymiany handlowej i stosowania środków ochrony roślin, nawozów oraz produkcję materiału siewnego w pełni spełniającego wymagania zdrowotnościowe i jakościowe. Informacje szczegółowe: https://www.gov.pl/web/piorin/zdrowie-roslin,
- miejsce ubezpieczenia: wykaz lokalizacji zgodnie z załącznikiem nr 1,
- dotychczasowy ubezpieczyciel: komunikacja – Generali T.U. S.A., mienie i OC – STU ERGO Hestia S.A.,
- szkodowość (majątek i komunikacja) – zaświadczenia w załączeniu.
III. Termin składania ofert:
06.12.2024 r., do godz. 12:00, termin związania ofertą 7 dni.
IV. Termin realizacji zamówienia:
Okres ubezpieczenia od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
V. Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego:
Anna Maciołek (tel. 508 568 489, 71 3718435 wew. 39), Ewa Rozbrojová Zaremba (tel. 508 568 489, 71 371 84 35 wew. 31).
VI. Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie muszą dostarczyć Wykonawcy:
- Warunkami koniecznymi do udziału w postępowaniu jest dostarczenie przez Oferenta przed upływem terminu składania ofert następujących dokumentów:
- wypełniony i podpisany (parafowany na każdej stronie) przez Oferenta formularz oferty (załącznik nr 5),
- wzór własny umowy Oferenta oraz OWU, w których oprócz szczegółowego zakresu polis zawarta będzie precyzyjna informacja dotycząca sposobu i terminu płatności składek za ubezpieczenie. Zamawiający proponuje: Płatności składek przelewem – I rata do 31.01.2025 r., II rata do 31.07.2025 r.,
- kopię zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, wcześniej: Zezwolenie Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych, bądź Ministra Finansów, jeżeli Oferent uzyskał zezwolenie przed 1 stycznia 2004 r. lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej jeżeli Oferent rozpoczął działalność przed 28 sierpnia 1990 r. lub inny dokument,
- zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia (ustawa z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej Dz. U. z 2024 r. poz. 838 ze zm.) jeżeli Oferent nie spełnia wymogu, o którym mowa w punkcie VI c).
- Ofertę należy przesłać w jednej z dopuszczalnych postaci:
- zeskanowanej oraz wysłanej na adres e-mail lub adres skrytki ePUAP Zamawiającego tj. /43a10stlv2/SkrytkaESP,
- elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym oraz wysłanej na adres
e-mail lub adres skrytki ePUAP Zamawiającego tj. /43a10stlv2/SkrytkaESP, - w wersji pisemnej do siedziby Zamawiającego (sekretariat – wysoki parter, pokój nr 2).
VII. Kryterium wyboru ofert:
- Ocena i wybór oferty będzie dokonywany niezależnie w każdej części (Zadanie nr 1, Zadanie nr 2).
- Ocena oferty w Zadaniu nr 1 następuje według następującego wzoru:
Ocena oferty = Liczba dużych punktów z kryterium Cena + Liczba dużych punktów z kryterium Zakres.
- Kryterium Cena, waga - 60 %.
W kryterium „cena” zastosowany zostanie wzór:
Liczba dużych punktów z kryterium Cena = (cena najniższa / cena badanej oferty) x 100 x 0,6 z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Kryterium Zakres, waga - 40 %.
W kryterium Zakres zastosowany zostanie wzór:
Liczba dużych punktów z kryterium Zakres = liczba małych punktów za włączone klauzule / maksymalna liczba małych punktów możliwych do osiągnięcia x 100 x 0,4
- W Zadaniu 1 maksymalna liczba małych punktów do otrzymania wynosi 5.
- Ocena oferty w Zadaniu 2 następuje według następującego wzoru:
Ocena oferty = Liczba dużych punktów z kryterium Cena.
- Kryterium Cena, waga - 100 %.
W kryterium „cena” zastosowany zostanie wzór:
Liczba dużych punktów z kryterium Cena = (cena najniższa / cena badanej oferty) x 100 z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Ilość punktów składowych oraz opis sposobu ich przyznawania poszczególnym klauzulom fakultatywnym znajduje się w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załączniki OPZ_1 oraz OPZ_2) i będą podlegały ocenie wg poniższego zestawienia:
- w części dotyczącej Zadania nr 1:
Lp. |
Nazwa klauzuli fakultatywnej (ubezpieczenie mienia od ryzyk wszystkich oraz ubezpieczenie sprzętu elektronicznego) |
Liczba punktów |
---|---|---|
1 |
Kradzież zwykła z limitem 5.000 PLN. |
|
2 |
Klauzula usunięcia pozostałości po szkodzie z limitem 100.000 PLN, |
|
3 |
Klauzula kosztów poszukiwania przyczyny szkody z limitem 30.000 PLN, |
|
4 |
Klauzula ograniczenia stosowania zasady proporcji z limitem 120%, |
|
5 |
Klauzula drobnych prac budowlano - montażowych z limitem 50.000,00 PLN, |
|
X |
Razem |
………….... / 5 |
VIII. Inne istotne warunki zamówienia:
- Postępowanie jest prowadzone na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy PZP” z dnia 04.03.2024 r. (https://piorin.gov.pl/download/gfx/piorin/pl/defaultstronaopisowa/1199/2/3/regulamin_udzielania_zp__zwolnionych_z_pzp_04.03.2024.pdf).
- Strony zawrą umowę do 7 dni od rozstrzygnięcia postępowania, której załącznikiem będzie Formularz oferty (załącznik nr 5).
- Na podstawie:
- art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507), zwanej dalej „ustawą sankcyjną” oraz
- rozporządzenia Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm. 3), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” oraz
- rozporządzenia Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
- Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego dalej RODO informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu, ul. Piłsudskiego 15-17,50-044 Wrocław;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - , tel. 71 371 84 35 wew. 31;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji przedmiotowego postępowania oraz w przypadku wybrania Pani/Pana oferty za najkorzystniejszą w celu zawarcia umowy, tj. obowiązków prawnych wynikających z przepisów Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 459 ze zm.) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz obowiązków prawnych wynikających z przepisów Ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r. (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 217) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO);
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji zadań wynikających z zawartej umowy oraz po zakończeniu umowy w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, na czas zgodny z obowiązującymi przepisami (np. dotyczącymi archiwizacji dokumentów);
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania (skorzystanie z prawa sprostowania nie może jednak skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie przedmiotowego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa, ani naruszać integralności protokołu zamówienia publicznego oraz jego załączników), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania oraz nie będą przekazywane do państw trzecich;
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych będzie skutkować odrzuceniem oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu lub odmową zawarcia umowy i realizacji zamówienia.
Rodzaj dokumentu: Informacja o dodaniu
Data: opublikował: |
2024-11-28 Anna Maciołek |
Rodzaj dokumentu: SIWZ
Data: opublikował: |
2024-11-28 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2024-11-28 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2024-11-28 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2024-11-28 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2024-11-28 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2024-11-28 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2024-11-28 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2024-11-28 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2024-11-28 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2024-11-28 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2024-11-28 Anna Maciołek |
Rodzaj dokumentu: Pytania i Odpowiedzi
Informujemy że w dniu 29.11.2024 r. wpłynęły zapytania dotyczące przedmiotowego postępowania. Treść zapytania, odpowiedź z 03.12.2024 r. oraz zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia majątkowego w załączeniu. |
Data: opublikował: |
2024-11-28 Anna Maciołek |
Data: opublikował: |
2024-12-03 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2024-12-03 Anna Maciołek |
Rodzaj dokumentu: Informacja o wyborze oferty
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług ubezpieczenia w 2025 r., w zakresie majątku trwałego i ruchomego, ubezpieczenia komunikacyjnego (OC, AC, Assistance, NNW) i Odpowiedzialności Cywilnej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu, w części Zadanie nr 1 (WAD.2601.238.2024) w dniu 9.12.2024 r. za najkorzystniejszą została uznana oferta firmy: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A., ul. Hestii 1, 81-731 Sopot, reprezentowane przez Projekt Polisa sp. z o.o., ul. Zwycięska 20a/201, 53-033 Wrocław, za cenę 18 000,00 zł netto=brutto (słownie: osiemnaście tysięcy złotych). Zgodnie z kryteriami określonymi w zapytaniu oferta uzyskała ocenę punktową C=Co+Zo=60,00+40,00=100,00 pkt. Jednocześnie informujemy, że w przedmiotowym postępowaniu, w części Zadanie nr 1: wpłynęła 1 oferta, nie odrzucono żadnej oferty. W części Zadanie nr 2 (WAD.2601.238.2024) w dniu 9.12.2024 r. za najkorzystniejszą została uznana oferta firmy: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia SA ul. Hestii 1, 81-731 Sopot, za cenę 44 341,00 zł netto=brutto (słownie: czterdzieści cztery tysiące trzysta czterdzieści jeden złotych). Zgodnie z kryteriami określonymi w zapytaniu oferta uzyskała ocenę punktową C=Co=100,00 pkt. Jednocześnie informujemy, że w przedmiotowym postępowaniu, w części Zadanie nr 2: wpłynęły 4 oferty, z czego odrzucono 0 ofert jako niezgodne z zapytaniem ofertowym. Więcej informacji w załączeniu. |
Data: opublikował: |
2024-12-03 Anna Maciołek |
Data: opublikował: |
2024-12-09 Anna Maciołek |
Powrót