Świadczenie usług ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych i OC dla WIORiN we Wrocławiu
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych i OC. Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego z ogłoszeniem na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy PZP” z dnia 11.01.2021 r.
I.Zamawiający:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu,
ul. Piłsudskiego 15-17, 50-044 Wrocław, NIP: 897-16-70-405, REGON 932791158
WWW:
telefon: (71) 371-84-35, fax: (71) 371-84-32
II.Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia są usługi ubezpieczeniowe podzielone na części:
- Zadanie nr 1 : ubezpieczenie majątku trwałego i ruchomego, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej i posiadania mienia. Szczegółowe wymagania ubezpieczenia zostały zawarte w załączniku OPZ_1.
- Zadanie nr 2: ubezpieczenie komunikacyjne – pojazdów w zakresie obowiązkowej odpowiedzialności cywilnej(OC), Autocasco(AC), Assistance (ASS), Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW). Szczegółowe wymagania ubezpieczenia zostały zawarte w załączniku OPZ_2.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z powyższych części niezależnie.
- Informacje dodatkowe:
- opis działalności Zamawiającego:
Jednostka administracji państwowej realizująca zadania celowe zmierzające do zmniejszenia zagrożenia ze strony organizmów szkodliwych roślin, eliminację zagrożenia wynikającego z wymiany handlowej i stosowania środków ochrony roślin oraz produkcję materiału siewnego w pełni spełniającego wymagania zdrowotnościowe i jakościowe. Informacje szczegółowe: http://piorin.gov.pl/o-inspekcji/zadania-realizowane-przez-inspekcje,1.html - miejsce ubezpieczenia: wykaz lokalizacji zgodnie załącznikiem nr 1
- dotychczasowy ubezpieczyciel: STU ERGO Hestia S.A.
- szkodowość: majątek – zaświadczenie w załączeniu;
- komunikacja - zaświadczenie w załączeniu.
- opis działalności Zamawiającego:
III.Termin składania ofert:
15.12.2023 r. do godz. 12:00, termin związania ofertą 7 dni.
IV.Termin realizacji zamówienia :
Okres ubezpieczenia od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
Zawarcie umowy i wystawienie polis do 22.12.2023 r.
V.Osoba kontaktowa z ramienia Zamawiającego:
Anna Maciołek tel. 508 568 489,71/371-84-35, wew. 31 lub 39,
Tomasz Jałocha, tel. 787 094 483, e-mail: tomasz.jalocha, w zakresie Zadania 1,
Rafał Szczyglewski, tel. 606 898 238, e-mail: , w zakresie Zadania 2.
VI.Wykaz dokumentów, oświadczeń i materiałów jakie muszą dostarczyć Oferenci:
- Warunkami koniecznymi do udziału w postępowaniu jest dostarczenie przez Oferenta przed upływem terminu składania ofert następujących dokumentów:
- wypełniony i podpisany (parafowany na każdej stronie) przez Oferenta formularz oferty (załącznik nr 5),
- wzór umowy Oferenta oraz OWU, w których oprócz szczegółowego zakresu polis zawarta będzie precyzyjna informacja dotycząca sposobu i terminu płatności Zamawiający proponuje: Płatności składek przelewem: I rata (nie więcej niż 50 % wartości umowy) po podpisaniu umowy, nie później niż do 31.01.2024 r., II rata (pozostała część) do 31.07.2024 r.
- Kopię zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, wcześniej: Zezwolenie Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych, bądź Ministra Finansów, jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004 r. lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej jeżeli rozpoczęli działalność przed 28 sierpnia 1990 r. lub inny dokument,
- zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia (ustawa z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej Dz. U. z 2021r. poz. 1130) – jeżeli Oferent nie spełnia wymogu, o którym mowa w punkcie VI c).
- Dokumenty należy dostarczyć w jednej z dopuszczalnych postaci:
- zeskanowanej oraz wysłanej na adres e-mail wi-wroclaw@piorin.gov.pl lub adres skrytki ePUAP Zamawiającego tj. /43a10stlv2/SkrytkaESP,
- elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym oraz wysłanej na adres
- e-mail wi-wroclaw@piorin.gov.pl lub adres skrytki ePUAP Zamawiającego, tj. /43a10stlv2/SkrytkaESP,
- w wersji pisemnej do siedziby Zamawiającego (sekretariat – wysoki parter, pokój nr 2).
VII.Kryterium wyboru ofert:
- Ocena i wybór oferty będzie dokonywany niezależnie w każdej części (Zadanie nr 1, Zadanie nr 2).
- Ocena oferty w Zadaniu nr 1 następuje według następującego wzoru:
Ocena oferty = Liczba dużych punktów z kryterium Cena + Liczba dużych punktów z kryterium Zakres
- Kryterium Cena, waga - 60 %.
W kryterium „cena” zastosowany zostanie wzór:
Liczba dużych punktów z kryterium Cena = (cena najniższa / cena badanej oferty) x 100 x 0,6 z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Kryterium Zakres, waga - 40 %.
W kryterium Zakres zastosowany zostanie wzór:
Liczba dużych punktów z kryterium Zakres = liczba małych punktów za włączone klauzule / maksymalna liczba małych punktów możliwych do osiągnięcia x 100 x 0,4
- W Zadaniu 1 maksymalna liczba małych punktów do otrzymania wynosi 5.
- Ocena oferty w Zadaniu 2 następuje według następującego wzoru:
Ocena oferty = Liczba dużych punktów z kryterium Cena
- Kryterium Cena, waga - 100 %.
W kryterium „cena” zastosowany zostanie wzór:
Liczba dużych punktów z kryterium Cena = (cena najniższa / cena badanej oferty) x 100 z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Ilość punktów składowych oraz opis sposobu ich przyznawania poszczególnym klauzulom fakultatywnym znajduje się w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załączniki OPZ_1 oraz OPZ_2) i będą podlegały ocenie wg poniższego zestawienia:
- w części dotyczącej Zadania nr 1:
Lp. |
Nazwa klauzuli fakultatywnej (ubezpieczenie mienia od ryzyk wszystkich oraz ubezpieczenie sprzętu elektronicznego) |
Liczba punktów |
---|---|---|
1 |
Kradzież zwykła z limitem 5.000 PLN. |
|
2 |
Klauzula usunięcia pozostałości po szkodzie z limitem 100.000 PLN, |
|
3 |
Klauzula kosztów poszukiwania przyczyny szkody z limitem 30.000 PLN, |
|
4 |
Klauzula ograniczenia stosowania zasady proporcji z limitem 120%, |
|
5 |
Klauzula drobnych prac budowlano - montażowych z limitem 50.000,00 PLN, |
|
X |
Razem |
………….... / 5 |
VIII.Inne istotne warunki zamówienia:
- Postępowanie jest prowadzone na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy PZP” z dnia 11.01.2021 r. (pobierz regulamin w formacie PDF).
- Zamawiający w przypadku realizacji zamówienia podpisze umowę z Wykonawcą, której wzór dostarczył Oferent.
- Postępowanie prowadzone jest przy udziale brokera ubezpieczeniowego Proasekuracja sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 20A/201, który posiada ważne umocowanie do reprezentowania Zamawiającego.
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówień uzupełniających (dodatkowych) lub zmniejszających w trakcie trwania ubezpieczenia, stanowiących nie więcej niż 20% wartości niniejszego zamówienia podstawowego.
- Płatności składek przelewem: I rata (nie więcej niż 50 % wartości umowy) po podpisaniu umowy, nie później niż do 31.01.2024 r., II rata (pozostała część) do 31.07.2024 r.
- Wszystkie podane sumy ubezpieczenia są wartościami brutto z uwzględnieniem podatku VAT, z podatkiem VAT wypłacane będą ewentualne odszkodowania.
- Oferty muszą zawierać zastrzeżenie niezmienności wysokości stawek w poszczególnych ryzykach w okresie ubezpieczenia;
- Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert na oba zadania lub tylko na jedno zadanie.
- Na podstawie:
- art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), zwanej dalej „ustawą sankcyjną”
- oraz rozporządzenia Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” oraz
- rozporządzenia Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
- Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego dalej RODO informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu, ul. Piłsudskiego 15-17,50-044 Wrocław;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - , tel. 71 371 84 35 wew. 31;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji przedmiotowego postępowania oraz w przypadku wybrania Pani/Pana oferty za najkorzystniejszą w celu zawarcia umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji zadań wynikających z zawartej umowy oraz po zakończeniu umowy w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, na czas zgodny z obowiązującymi przepisami (np. dotyczącymi archiwizacji dokumentów);
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania (skorzystanie z prawa sprostowania nie może jednak skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie przedmiotowego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa, ani naruszać integralności protokołu zamówienia publicznego oraz jego załączników), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania oraz nie będą przekazywane do państw trzecich;
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych będzie skutkować odrzuceniem oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu lub odmową zawarcia umowy i realizacji zamówienia.
Rodzaj dokumentu: Informacja o dodaniu
Data: opublikował: |
2023-12-08 Anna Maciołek |
Rodzaj dokumentu: SIWZ
Data: opublikował: |
2023-12-08 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2023-12-08 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2023-12-08 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2023-12-08 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2023-12-08 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2023-12-08 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2023-12-08 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2023-12-08 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2023-12-08 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2023-12-08 Anna Maciołek |
Rodzaj dokumentu: Informacja o wyborze oferty
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług ubezpieczenia w 2024 r., w zakresie majątku trwałego i ruchomego, ubezpieczenia komunikacyjnego (OC, AC, Assistance, NNW) i Odpowiedzialności Cywilnej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu, w części Zadanie nr 1 (WAD.2601.277.2023) w dniu 21.12.2023 r. za najkorzystniejszą została uznana oferta firmy: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A., ul. Hestii 1, 81-731 Sopot, Reprezentowanym przez Projekt Polisa sp. z o.o., ul. Przyjaźni 16a/1, 53-030 Wrocław, za cenę 19 426,00 zł brutto (słownie: dziewiętnaście tysięcy czterysta dwadzieścia sześć złotych). W części Zadanie nr 2 (WAD.2601.277.2023) w dniu 21.12.2023 r. za najkorzystniejszą została uznana oferta firmy: Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa, za cenę 34 713,00 zł brutto (słownie: trzydzieści cztery tysiące siedemset trzynaście złotych). Więcej informacji w załączniku |
Data: opublikował: |
2023-12-08 Anna Maciołek |
Data: opublikował: |
2023-12-21 Anna Maciołek |
Powrót