Kompleksowa dostawa gazu ziemnego zaazotowanego (Lw) dla Oddziałów w Głogowie i Lubinie WIORiN we Wrocławiu

Zapytanie ofertowe na kompleksową dostawę gazu ziemnego zaazotowanego (Lw) dla Oddziałów w Głogowie i Lubinie Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu (WAD.2601.42.2023). Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego z ogłoszeniem na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy PZP” z dnia 11.01.2021 r.

  1. Zamawiający:

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu,
ul. Piłsudskiego 15-17, 50-044 Wrocław
NIP: 897-16-70-405, REGON 932791158
WWW:
telefon:(71) 371-84-35, fax: (71) 371-84-32

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego zaazotowanego (Lw), o cieple spalania nie mniejszym niż 31 [MJ/m3] w warunkach normalnych, obejmująca sprzedaż paliwa gazowego oraz jego dystrybucję do dwóch obiektów WIORiN we Wrocławiu. Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień – CPV: 09123000-7 i 65210000-8.

Oddział w Głogowie, ul. Generała Władysława Sikorskiego 45a, 67-200 Głogów. Szacunkowa ilość zamawianego paliwa 26085 kWh (2863 m3), grupa taryfowa Lw-3.6_WR (OSD) i BS-3.6 (Sprzedawca – PGNIG), moc umowna ≤ 110 kWh/h, numer punktu poboru gazu (PPG) 8018590365500034890672, w chwili obecnej Zamawiający posiada zawartą umowę kompleksową dostarczania paliwa gazowego (nr 010/2021/198/PZP z dnia 20.04.2021 r.) z PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o. na czas oznaczony do 31.03.2023 r.

Oddział w Lubinie, ul. Słowiańska 8, 59-300 Lubin. Szacunkowa ilość zamawianego paliwa 19708 kWh (2163 m3), grupa taryfowa Lw-3.6_WR (OSD) i BS-3.6 (Sprzedawca – PGNIG), moc umowna ≤ 110 kWh/h, numer punktu poboru gazu (PPG) 8018590365500039471722, w chwili obecnej Zamawiający posiada zawartą umowę kompleksową dostarczania paliwa gazowego (nr 010/2021/198/PZP z dnia 20.04.2021 r.) z PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o. na czas oznaczony do 31.03.2023 r.

 

  1. Termin składania ofert:

15.03.2022 r. do godz. 12:00, termin związania ofertą 30 dni.

 

  1. Termin realizacji zamówienia :

Kompleksowa dostawa paliwa gazowego do obiektów Zamawiającego będzie odbywać się od 01.04.2023 r. do 31.03.2024 r., lecz nie wcześniej niż po zawarciu wymaganych umów i skutecznym przeprowadzeniu procedury zmiany sprzedawcy (jeśli zajdzie taka konieczność).

 

  1. Osoba kontaktowa z ramienia Zamawiającego:

Ewa Rozbrojová Zaremba tel.  508-568-489,71/371-84-35, wew. 31.

 

  1. Wykaz dokumentów, oświadczeń i materiałów jakie muszą dostarczyć Oferenci:

Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz oferty (Załącznik nr 1), aktualna Koncesja na obrót paliwami gazowymi (wydana przez Prezesa URE, zgodna z obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego), aktualna Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego (wydana przez Prezesa URE, zgodna z obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego) jeśli wykonawca jest Operatorem Systemu Dystrybucyjnego), Oświadczenie Wykonawcy, że posiada obowiązującą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce poboru gazu (region dolnośląski).

Dokumenty należy dostarczyć w jednej z dopuszczalnych postaci:

  1. zeskanowanej oraz wysłanej na adres e-mail wi-wroclaw@piorin.gov.pl lub adres skrytki ePUAP Zamawiającego tj. /43a10stlv2/SkrytkaESP
  2. elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym oraz wysłanej na adres e-mail wi-wroclaw@piorin.gov.pl lub adres skrytki ePUAP Zamawiającego tj. /43a10stlv2/SkrytkaESP
  3. w wersji pisemnej do siedziby Zamawiającego (sekretariat – wysoki parter, p. nr 2)

 

  1. Kryterium wyboru ofert:

100 % cena brutto - minimalizacja

 

  1. Inne istotne warunki zamówienia:

 

  1. Postępowanie jest prowadzone na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy PZP” z dnia 11.01.2021 r. (pobierz regulamin w formacie PDF).
  2. Przewidywany, szacunkowy łączny pobór gazu przez okres trwania umowy (12 miesięcy) wynosi 45793 kWh, jednakże nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu ziemnego w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez zamawiającego przewidywanej ilości gazu.
  3. Jakość dostarczanego paliwa gazowego powinna być zgodna z Polską Normą PN-C-04750, która określa ustalone standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech sprzedawanego gazu. Za jakość paliwa gazowego odpowiada Operator systemu Dystrybucyjnego, zasady świadczenia usług dystrybucji określone są w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej, zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki.
  4. Zamawiający oświadcza, że jako organ administracji publicznej jest zwolniony od akcyzy za wyroby gazowe, a dostarczany gaz będzie wykorzystywany w 100% na cele opałowe.
  5. Zamawiający zobowiązuje się, do niezwłocznego zawarcia umowy kompleksowej z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, a której integralnym załącznikami będą Załącznik nr 1 – Formularz oferty oraz Załącznik nr 2 (zawierający zestawienie adresów poszczególnych PPG, moce umowne, obecnego OSD, dotychczasowe taryfy, zużycie gazu w 2022 r. przez 12 miesięcy).
  6. Zamawiający dopuszcza zawarcie umowy drogą e-korespondencyjną (kwalifikowany podpis elektroniczny).
  7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  9. Zamawiający wymaga aby ewentualna zmiana sprzedawcy gazu ziemnego przebiegała dla Zamawiającego bez zakłóceń w dostawie paliwa gazowego (obejmującej sprzedaż i dystrybucję ww. paliwa) oraz dodatkowych kosztów, dlatego wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do dopełnienia w imieniu Zamawiającego wszelkich formalności związanych ze zmianą sprzedawcy paliwa gazowego, na podstawie umowy i odrębnie udzielonego pełnomocnictwa.
  10. Zamawiający preferuje otrzymywanie e-faktur (dopuszcza korzystanie z elektronicznego biura obsługi klienta, gdzie mógłby pobierać faktury lub otrzymywanie e-faktur na podany adres e-mail) o terminie płatności nie krótszym niż 14 dni od wystawienia dokumentu. Liczba okresów rozliczeniowych w roku umownym – 6 (odczyty co 2 miesiące gazowe.
  11. Wykonawca gwarantuje stałą wysokość opłaty handlowej (jeśli taka występuje).
  12. Ceny jednostkowe netto za paliwo gazowe (zł netto za 1 kWh) nie będą wyższe niż te, które zostaną ustalone na okres ważności umowy, jednakże Zamawiający dopuszcza zmianę ceny jednostkowej netto za paliwo gazowe, w przypadku zmiany cennika Wykonawcy, jednak nie częściej niż raz na 12 miesięcy (nie dotyczy zmian podatku akcyzowego oraz VAT).
  13. Ceny jednostkowe netto za opłatę dystrybucyjną stałą będą mogły podlegać zmianom tylko w przypadku zmiany stawek w taryfie dla usług dystrybucji paliw gazowych zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, do którego sieci przyłączony jest punkt poboru oraz grupy taryfowej, do której został on zakwalifikowany.
  14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia wybranemu Wykonawcy zamówień dodatkowych, w wysokości 10% zamówienia podstawowego, bez konieczności przeprowadzenia kolejnego postepowania, o ile podyktowane to będzie bieżącą potrzebą Zamawiającego i uzasadnione rachunkiem ekonomicznym (np.: zwiększone zużycie gazu, dodatkowe nowe punkty poboru, realizacja dostaw po zakończeniu obowiązywania umowy w przypadku opóźnień proceduralnych związanych z przeprowadzeniem nowego postepowania).
  15. Na podstawie
  • art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), zwanej dalej „ustawą sankcyjną” oraz
  • rozporządzenia Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3)), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” oraz
  • rozporządzenia Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w spra-wie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4)), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014”
    z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
  1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
  2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
  3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.

 

  1. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego dalej RODO informujemy, iż:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu, ul. Piłsudskiego 15-17,50-044 Wrocław;
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - , tel. 71 371 84 35 wew. 31;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji przedmiotowego postępowania oraz w przypadku wybrania Pani/Pana oferty za najkorzystniejszą w celu zawarcia umowy, tj. obowiązków prawnych wynikających z przepisów Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 459 ze zm.) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz obowiązków prawnych wynikających z przepisów Ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r. (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 217) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO);
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
  • Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji zadań wynikających z zawartej umowy oraz po zakończeniu umowy w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, na czas zgodny z obowiązującymi przepisami (np. dotyczącymi archiwizacji dokumentów);
  • posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania (skorzystanie z prawa sprostowania nie może jednak skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie przedmiotowego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa, ani naruszać integralności protokołu zamówienia publicznego oraz jego załączników), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
  • ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania oraz nie będą przekazywane do państw trzecich;
  • podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych będzie skutkować odrzuceniem oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu lub odmową zawarcia umowy i realizacji zamówienia.

Rodzaj dokumentu: Informacja o dodaniu

UWAGA! Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu informuje, że termin składania ofert w postępowaniu na kompleksową dostawę gazu ziemnego zaazotowanego (Lw) dla naszych Oddziałów w Głogowie i Lubinie został przedłużony do 23 marca 2023 r. do godziny 10.00. Więcej informacji w załączeniu. Data:
opublikował:

 
Data:
opublikował:
2023-03-07
Anna Maciołek 
Data:
opublikował:
2023-03-13
Anna Maciołek 
Data:
opublikował:
2023-03-20
Anna Maciołek 

Rodzaj dokumentu: Zmiana specyfikacji

UWAGA! Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu informuje, że termin składania ofert w postępowaniu na kompleksową dostawę gazu ziemnego zaazotowanego (Lw) dla naszych Oddziałów w Głogowie i Lubinie został przedłużony do 23 marca 2023 r. do godziny 10.00. Więcej informacji w załączeniu. Data:
opublikował:
2023-03-07
Anna Maciołek 
Data:
opublikował:
2023-03-13
Anna Maciołek 
Data:
opublikował:
2023-03-20
Anna Maciołek 

Rodzaj dokumentu: Unieważnienie

Informuję, iż postępowanie na kompleksową dostawę gazu ziemnego zaazotowanego (Lw) dla Oddziałów w Głogowie i Lubinie WIORIN we Wrocławiu (WAD.2601.42.2023) zostało unieważnione w dniu 24.03.2023 r.W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta firmy PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o., ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa, która została odrzucona, ponieważ wpłynęła po terminie składania ofert oraz była niekompletna. Więcej informacji w załączeniu. Data:
opublikował:
2023-03-20
Anna Maciołek 
Data:
opublikował:
2023-03-24
Anna Maciołek 

Powrót
Rejestr zmian
Podmiot publikujący: PIORIN
Osoba publikująca informację: Anna Maciołek
Data publikacji ostatnio dodanej informacji: 07.03.2023 09:59
Data ostatniej aktualizacji informacji: 24.03.2023 14:23
Sprawdź historię zmian