Kompleksowa dostawa gazu ziemnego zaazotowanego (Lw) dla Oddziałów w Głogowie i Lubinie WIORiN we Wrocławiu
Zapytanie ofertowe na kompleksową dostawę gazu ziemnego zaazotowanego (Lw) dla Oddziałów w Głogowie i Lubinie Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu (WAD.2601.42.2023). Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego z ogłoszeniem na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy PZP” z dnia 11.01.2021 r.
- Zamawiający:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu,
ul. Piłsudskiego 15-17, 50-044 Wrocław
NIP: 897-16-70-405, REGON 932791158
WWW:
telefon:(71) 371-84-35, fax: (71) 371-84-32
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego zaazotowanego (Lw), o cieple spalania nie mniejszym niż 31 [MJ/m3] w warunkach normalnych, obejmująca sprzedaż paliwa gazowego oraz jego dystrybucję do dwóch obiektów WIORiN we Wrocławiu. Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień – CPV: 09123000-7 i 65210000-8.
Oddział w Głogowie, ul. Generała Władysława Sikorskiego 45a, 67-200 Głogów. Szacunkowa ilość zamawianego paliwa 26085 kWh (2863 m3), grupa taryfowa Lw-3.6_WR (OSD) i BS-3.6 (Sprzedawca – PGNIG), moc umowna ≤ 110 kWh/h, numer punktu poboru gazu (PPG) 8018590365500034890672, w chwili obecnej Zamawiający posiada zawartą umowę kompleksową dostarczania paliwa gazowego (nr 010/2021/198/PZP z dnia 20.04.2021 r.) z PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o. na czas oznaczony do 31.03.2023 r.
Oddział w Lubinie, ul. Słowiańska 8, 59-300 Lubin. Szacunkowa ilość zamawianego paliwa 19708 kWh (2163 m3), grupa taryfowa Lw-3.6_WR (OSD) i BS-3.6 (Sprzedawca – PGNIG), moc umowna ≤ 110 kWh/h, numer punktu poboru gazu (PPG) 8018590365500039471722, w chwili obecnej Zamawiający posiada zawartą umowę kompleksową dostarczania paliwa gazowego (nr 010/2021/198/PZP z dnia 20.04.2021 r.) z PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o. na czas oznaczony do 31.03.2023 r.
- Termin składania ofert:
15.03.2022 r. do godz. 12:00, termin związania ofertą 30 dni.
- Termin realizacji zamówienia :
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego do obiektów Zamawiającego będzie odbywać się od 01.04.2023 r. do 31.03.2024 r., lecz nie wcześniej niż po zawarciu wymaganych umów i skutecznym przeprowadzeniu procedury zmiany sprzedawcy (jeśli zajdzie taka konieczność).
- Osoba kontaktowa z ramienia Zamawiającego:
Ewa Rozbrojová Zaremba tel. 508-568-489,71/371-84-35, wew. 31.
- Wykaz dokumentów, oświadczeń i materiałów jakie muszą dostarczyć Oferenci:
Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz oferty (Załącznik nr 1), aktualna Koncesja na obrót paliwami gazowymi (wydana przez Prezesa URE, zgodna z obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego), aktualna Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego (wydana przez Prezesa URE, zgodna z obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego) jeśli wykonawca jest Operatorem Systemu Dystrybucyjnego), Oświadczenie Wykonawcy, że posiada obowiązującą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce poboru gazu (region dolnośląski).
Dokumenty należy dostarczyć w jednej z dopuszczalnych postaci:
- zeskanowanej oraz wysłanej na adres e-mail wi-wroclaw@piorin.gov.pl lub adres skrytki ePUAP Zamawiającego tj. /43a10stlv2/SkrytkaESP
- elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym oraz wysłanej na adres e-mail wi-wroclaw@piorin.gov.pl lub adres skrytki ePUAP Zamawiającego tj. /43a10stlv2/SkrytkaESP
- w wersji pisemnej do siedziby Zamawiającego (sekretariat – wysoki parter, p. nr 2)
- Kryterium wyboru ofert:
100 % cena brutto - minimalizacja
- Inne istotne warunki zamówienia:
- Postępowanie jest prowadzone na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy PZP” z dnia 11.01.2021 r. (pobierz regulamin w formacie PDF).
- Przewidywany, szacunkowy łączny pobór gazu przez okres trwania umowy (12 miesięcy) wynosi 45793 kWh, jednakże nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu ziemnego w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez zamawiającego przewidywanej ilości gazu.
- Jakość dostarczanego paliwa gazowego powinna być zgodna z Polską Normą PN-C-04750, która określa ustalone standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech sprzedawanego gazu. Za jakość paliwa gazowego odpowiada Operator systemu Dystrybucyjnego, zasady świadczenia usług dystrybucji określone są w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej, zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji energetyki.
- Zamawiający oświadcza, że jako organ administracji publicznej jest zwolniony od akcyzy za wyroby gazowe, a dostarczany gaz będzie wykorzystywany w 100% na cele opałowe.
- Zamawiający zobowiązuje się, do niezwłocznego zawarcia umowy kompleksowej z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, a której integralnym załącznikami będą Załącznik nr 1 – Formularz oferty oraz Załącznik nr 2 (zawierający zestawienie adresów poszczególnych PPG, moce umowne, obecnego OSD, dotychczasowe taryfy, zużycie gazu w 2022 r. przez 12 miesięcy).
- Zamawiający dopuszcza zawarcie umowy drogą e-korespondencyjną (kwalifikowany podpis elektroniczny).
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający wymaga aby ewentualna zmiana sprzedawcy gazu ziemnego przebiegała dla Zamawiającego bez zakłóceń w dostawie paliwa gazowego (obejmującej sprzedaż i dystrybucję ww. paliwa) oraz dodatkowych kosztów, dlatego wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do dopełnienia w imieniu Zamawiającego wszelkich formalności związanych ze zmianą sprzedawcy paliwa gazowego, na podstawie umowy i odrębnie udzielonego pełnomocnictwa.
- Zamawiający preferuje otrzymywanie e-faktur (dopuszcza korzystanie z elektronicznego biura obsługi klienta, gdzie mógłby pobierać faktury lub otrzymywanie e-faktur na podany adres e-mail) o terminie płatności nie krótszym niż 14 dni od wystawienia dokumentu. Liczba okresów rozliczeniowych w roku umownym – 6 (odczyty co 2 miesiące gazowe.
- Wykonawca gwarantuje stałą wysokość opłaty handlowej (jeśli taka występuje).
- Ceny jednostkowe netto za paliwo gazowe (zł netto za 1 kWh) nie będą wyższe niż te, które zostaną ustalone na okres ważności umowy, jednakże Zamawiający dopuszcza zmianę ceny jednostkowej netto za paliwo gazowe, w przypadku zmiany cennika Wykonawcy, jednak nie częściej niż raz na 12 miesięcy (nie dotyczy zmian podatku akcyzowego oraz VAT).
- Ceny jednostkowe netto za opłatę dystrybucyjną stałą będą mogły podlegać zmianom tylko w przypadku zmiany stawek w taryfie dla usług dystrybucji paliw gazowych zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, do którego sieci przyłączony jest punkt poboru oraz grupy taryfowej, do której został on zakwalifikowany.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia wybranemu Wykonawcy zamówień dodatkowych, w wysokości 10% zamówienia podstawowego, bez konieczności przeprowadzenia kolejnego postepowania, o ile podyktowane to będzie bieżącą potrzebą Zamawiającego i uzasadnione rachunkiem ekonomicznym (np.: zwiększone zużycie gazu, dodatkowe nowe punkty poboru, realizacja dostaw po zakończeniu obowiązywania umowy w przypadku opóźnień proceduralnych związanych z przeprowadzeniem nowego postepowania).
- Na podstawie
- art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), zwanej dalej „ustawą sankcyjną” oraz
- rozporządzenia Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3)), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” oraz
- rozporządzenia Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w spra-wie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4)), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014”
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
- Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego dalej RODO informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu, ul. Piłsudskiego 15-17,50-044 Wrocław;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - , tel. 71 371 84 35 wew. 31;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji przedmiotowego postępowania oraz w przypadku wybrania Pani/Pana oferty za najkorzystniejszą w celu zawarcia umowy, tj. obowiązków prawnych wynikających z przepisów Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 459 ze zm.) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz obowiązków prawnych wynikających z przepisów Ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r. (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 217) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO);
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji zadań wynikających z zawartej umowy oraz po zakończeniu umowy w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, na czas zgodny z obowiązującymi przepisami (np. dotyczącymi archiwizacji dokumentów);
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania (skorzystanie z prawa sprostowania nie może jednak skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie przedmiotowego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa, ani naruszać integralności protokołu zamówienia publicznego oraz jego załączników), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania oraz nie będą przekazywane do państw trzecich;
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych będzie skutkować odrzuceniem oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu lub odmową zawarcia umowy i realizacji zamówienia.
Rodzaj dokumentu: Informacja o dodaniu
UWAGA! Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu informuje, że termin składania ofert w postępowaniu na kompleksową dostawę gazu ziemnego zaazotowanego (Lw) dla naszych Oddziałów w Głogowie i Lubinie został przedłużony do 23 marca 2023 r. do godziny 10.00. Więcej informacji w załączeniu. |
Data: opublikował: |
|
Data: opublikował: |
2023-03-07 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2023-03-13 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2023-03-20 Anna Maciołek |
Rodzaj dokumentu: SIWZ
Data: opublikował: |
2023-03-07 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2023-03-07 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2023-03-07 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2023-03-07 Anna Maciołek |
Rodzaj dokumentu: Zmiana specyfikacji
UWAGA! Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu informuje, że termin składania ofert w postępowaniu na kompleksową dostawę gazu ziemnego zaazotowanego (Lw) dla naszych Oddziałów w Głogowie i Lubinie został przedłużony do 23 marca 2023 r. do godziny 10.00. Więcej informacji w załączeniu. |
Data: opublikował: |
2023-03-07 Anna Maciołek |
Data: opublikował: |
2023-03-13 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2023-03-20 Anna Maciołek |
Rodzaj dokumentu: Unieważnienie
Informuję, iż postępowanie na kompleksową dostawę gazu ziemnego zaazotowanego (Lw) dla Oddziałów w Głogowie i Lubinie WIORIN we Wrocławiu (WAD.2601.42.2023) zostało unieważnione w dniu 24.03.2023 r.W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta firmy PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o., ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa, która została odrzucona, ponieważ wpłynęła po terminie składania ofert oraz była niekompletna. Więcej informacji w załączeniu. |
Data: opublikował: |
2023-03-20 Anna Maciołek |
Data: opublikował: |
2023-03-24 Anna Maciołek |
Powrót