Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej dla lokali i nieruchomości WIORiN we Wrocławiu

Zapytanie ofertowe na dostawę (sprzedaż) energii elektrycznej (WAD.2601.86.2023) dla lokali i nieruchomości Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu. Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego z ogłoszeniem na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy PZP” z dnia 11.01.2021 r.

I. Zamawiający:

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu,
ul. Piłsudskiego 15-17, 50-044 Wrocław
NIP: 897-16-70-405, REGON 932791158
WWW:
telefon:71 371-84-35, fax: 71)371-84-32

II. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do komórek organizacyjnych WIORiN we Wrocławiu.
  2. Kod CPV: 09310000-5 – Elektryczność.
  3. Dostawę energii elektrycznej należy realizować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (t. j. Dz.U. 2022 poz. 1385 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do ustawy.
  4. Wykaz komórek organizacyjnych (punktów poboru) oraz istotne warunki zamówienia zostały zamieszczone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik 1. Łączne zużycie energii dla wszystkich punktów poboru w 2022 roku wyniosło 20827 kWh.
  5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  6. Zamawiający informuje, że obecnym Dystrybutorem energii elektrycznej jest Tauron Dystrybucja S.A.
  7. Zamawiający informuje, że obecnym sprzedawcą energii elektrycznej jest Tauron Sprzedaż Sp. z o.o. (sprzedawca rezerwowy).

III. Termin składania ofert:

29.09.2023 r. do godz. 14:00, termin związania ofertą 14 dni.

IV. Termin realizacji zamówienia :

Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego będzie odbywać się przez okres 24 miesięcy począwszy od 16.10.2023 r., lecz nie wcześniej niż po zawarciu wymaganych umów. Termin rozpoczęcia dostawy energii elektrycznej może zostać przeniesiony maksymalnie o 14 dni od tej daty jeśli będzie tego wymagała procedura zmiany sprzedawcy (jeśli zajdzie taka konieczność).

V. Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego:

Anna Maciołek, Ewa Rozbrojová Zaremba, tel. 508-568-489, 71 371-84-35, wew. 31.

VI. Wykaz dokumentów, oświadczeń i materiałów jakie muszą dostarczyć Oferenci:

  1. W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie Oferenci posiadający aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energią elektryczną oraz Generalną Umowę Dystrybucyjną (GUD) zawartą z operatorem systemu dystrybucyjnego dla punktów poboru wymienionych w Załączniku nr 1.
  2. Kompletna oferta musi zawierać następujące dokumenty:
  • Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz oferty (Załącznik nr 2).
  • Wzór umowy Wykonawcy (integralną częścią umowy będzie Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2), w którym określone będą wszystkie warunki realizacji umowy, a w szczególności: przedmiot i wielkość zamówienia, punkty poboru energii elektrycznej, termin realizacji, koszt jednostkowy oraz zasady rozliczeń, kary umowne, zmiany wartości opłat regulowanych urzędowo, osoba do kontaktu w sprawach przedmiotowej umowy, tzw. ,,opiekun umowy”, a także warunki ewentualnego rozwiązania umowy przed upływem terminu jej obowiązywania.

Dokumenty należy dostarczyć w jednej z dopuszczalnych postaci:

  1. zeskanowanej oraz wysłanej na adres e-mail wi-wroclaw@piorin.gov.pl lub adres skrytki ePUAP Zamawiającego, tj. /43a10stlv2/SkrytkaESPb)
  2. elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym oraz wysłanej na adres e-mail lub adres skrytki ePUAP Zamawiającego, tj. /43a10stlv2/SkrytkaESPc)
  3. w wersji pisemnej do siedziby Zamawiającego (sekretariat – wysoki parter, p. nr 2)

VII. Kryterium wyboru ofert:

100 % cena brutto - minimalizacja

VIII. Inne istotne warunki zamówienia:

  1. Postępowanie jest prowadzone na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy PZP” z dnia 11.01.2021 r. (pobierz regulamin w formacie PDF).
  2. Przewidywany, szacunkowy łączny pobór energii elektrycznej przez okres trwania umowy (24 miesiące) wynosi 41654 kWh, jednakże nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez zamawiającego przewidywanej ilości energii elektrycznej
  3. Zamawiający zobowiązuje się, do niezwłocznego zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana. Integralnym załącznikami do umowy będą Załącznik nr 1 – Formularz oferty oraz Załącznik nr 2 (zawierający zestawienie adresów poszczególnych PPE, ich numery i kody identyfikacyjne, moce umowne, dotychczasowe taryfy, zużycie energii elektrycznej w 2022 r.).
  4. Zamawiający dopuszcza zawarcie umowy drogą e-korespondencyjną (kwalifikowany podpis elektroniczny).
  5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  7. Zamawiający wymaga aby ewentualna zmiana sprzedawcy przebiegała dla Zamawiającego bez zakłóceń w dostawie energii elektrycznej (obejmującej sprzedaż
    i dystrybucję) oraz dodatkowych kosztów, dlatego wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do dopełnienia w imieniu Zamawiającego wszelkich formalności związanych ze zmianą sprzedawcy energii elektrycznej, na podstawie umowy i odrębnie udzielonego pełnomocnictwa.
  8. Zamawiający preferuje otrzymywanie e-faktur (dopuszcza korzystanie z elektronicznego biura obsługi klienta, gdzie mógłby pobierać faktury lub otrzymywanie e-faktur na podany adres e-mail) o terminie płatności nie krótszym niż 14 dni od wystawienia dokumentu. Liczba okresów rozliczeniowych w roku umownym – 12 lub 6 (odczyty co 1 lub 2 miesiące).
  9. Wykonawca gwarantuje stałą wysokość opłaty handlowej (jeśli taka występuje) przez cały okres trwania umowy.
  10. Ceny jednostkowe netto za energię elektryczną (zł netto za 1 kWh) nie będą wyższe niż te, które zostaną ustalone na okres ważności umowy, jednakże Zamawiający dopuszcza zmianę ceny jednostkowej netto za 1 kWh w przypadku zmiany cennika Wykonawcy, jednak nie częściej niż raz na 12 miesięcy (nie dotyczy zmian podatku akcyzowego oraz VAT).
  11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia wybranemu Wykonawcy zamówień dodatkowych, w wysokości 10% zamówienia podstawowego, bez konieczności przeprowadzenia kolejnego postepowania, o ile podyktowane to będzie bieżącą potrzebą Zamawiającego i uzasadnione rachunkiem ekonomicznym (np.: zwiększone zużycie energii elektrycznej, dodatkowe nowe punkty poboru, realizacja dostaw po zakończeniu obowiązywania umowy w przypadku opóźnień proceduralnych związanych z przeprowadzeniem nowego postępowania).
  12. Na podstawie
    • art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), zwanej dalej „ustawą sankcyjną” oraz
    • rozporządzenia Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” oraz
    • rozporządzenia Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014”
      z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
    • wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
    • wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
    • wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
  13. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego dalej RODO informujemy, iż:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu, ul. Piłsudskiego 15-17,50-044 Wrocław;
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - , tel. 71 371 84 35 wew. 31;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji przedmiotowego postępowania oraz w przypadku wybrania Pani/Pana oferty za najkorzystniejszą w celu zawarcia umowy, tj. obowiązków prawnych wynikających z przepisów Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 459 ze zm.) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz obowiązków prawnych wynikających z przepisów Ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r. (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 217) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO);
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
  • Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji zadań wynikających z zawartej umowy oraz po zakończeniu umowy w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, na czas zgodny z obowiązującymi przepisami (np. dotyczącymi archiwizacji dokumentów);
  • posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania (skorzystanie z prawa sprostowania nie może jednak skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie przedmiotowego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa, ani naruszać integralności protokołu zamówienia publicznego oraz jego załączników), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
  • ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania oraz nie będą przekazywane do państw trzecich;
  • podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych będzie skutkować odrzuceniem oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu lub odmową zawarcia umowy i realizacji zamówienia.

Rodzaj dokumentu: Informacja o dodaniu

Data:
opublikował:
2023-09-22
Anna Maciołek 

Rodzaj dokumentu: Informacja o wyborze oferty

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu informuje, iż w postępowaniu na dostawę (sprzedaż) energii elektrycznej dla lokali i nieruchomości Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu (WAD.2601.86.2023) w dniu 29 września 2023 r. za najkorzystniejszą została uznana oferta firmy: ENERGA-OBRÓT SA, Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańska za cenę 43 791,59 zł brutto (słownie: czterdzieści trzy tysiące siedemset dziewięćdziesiąt jeden złotych 59/100). Jednocześnie informujemy, że w przedmiotowym postępowaniu: wpłynęły 2 oferty, z czego nie odrzucono żadnej oferty. Więcej szczegółów w załączeniu. Data:
opublikował:
2023-09-22
Anna Maciołek 
Data:
opublikował:
2023-09-29
Anna Maciołek 

Powrót
Rejestr zmian
Podmiot publikujący: PIORIN
Osoba publikująca informację: Anna Maciołek
Data publikacji ostatnio dodanej informacji: 22.09.2023 13:18
Data ostatniej aktualizacji informacji: 29.09.2023 15:11
Sprawdź historię zmian