Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla WIORiN we Wrocławiu (WAD.2601.12.2022). Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego z ogłoszeniem na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy PZP” z dnia 11.01.2021 r.

 I.Zamawiający:

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu,ul. Piłsudskiego 15-17, 50-044 Wrocław
NIP :897-16-70-405, REGON 932791158
WWW:
telefon:(71) 371-84-35, fax: (71) 371-84-32

II.Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i bezpłatna dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek, wg wykazu zamieszczonego w formularzu ofertowym  i specyfikacji cenowej (załącznik nr 1A oraz 1B). Tusze i tonery muszą być fabrycznie nowe (nieregenerowane).
  2. W pozycjach, w których określono wymaganie – „oryginał” dopuszczalne jest zaoferowanie wyłącznie oryginalne materiałów eksploatacyjnych producentów drukarek. W pozostałych przypadkach dopuszczalne jest zaoferowanie  tzw. zamienników posiadających parametry wydajności oraz jakości generowanych wydruków nie gorsze niż  produktu oryginalnego.  Wymaga się aby producenci oferowanych zamienników  tuszy/tonerów posiadali  aktualny certyfikat ISO 9001 lub ISO 14001. Wydajność tuszu/tonera  podana przez producenta musi być  uzyskana zgodnie z metodologią określoną normami (odpowiednio) ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712 , ISO/IEC 19798, ISO/IEC 19752.
  3. W ramach realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się (w terminie uzgodnionym z Zamawiającym) do zorganizowania na własny koszt odbioru i utylizacji zużytych tonerów i tuszy  zgodnie z obowiązującymi przepisami.

III.Termin składania ofert:

11.03.2022 r. do godz. 10:00, termin związania ofertą 14 dni.

IV.Termin realizacji zamówienia :

Dostawy na podstawie sukcesywnie składanych zamówień  do dnia 31.12.2022 r.
z terminem realizacji w ciągu 3 dni roboczych.

V.Osoba kontaktowa z ramienia Zamawiającego:

Mariusz Łuczyk tel.  506-399-639, 71 343 72 27, . Mieczysław Dynaka tel. 71/371-84-35, wew. 39

VI.Wykaz dokumentów, oświadczeń i materiałów jakie muszą dostarczyć Oferenci:

  1. Warunkami koniecznymi do udziału w postępowaniu  jest  dostarczenie przez Wykonawcę  przed upływem terminu  składania ofert wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza oferty (zał. nr 1A)  wraz ze specyfikacją cenową  (zał. nr 1B )  w jednej z dopuszczalnych postaci:
  1. zeskanowanej oraz wysłanej na adres e-mail .
  2. elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym oraz wysłanej na adres e-mail .
  3. w wersji pisemnej do siedziby Zamawiającego (sekretariat – półpiętro, p. nr 2)

VII.Kryterium wyboru ofert:

100 % cena brutto - minimalizacja

VIII.Inne istotne warunki zamówienia:

  1. Postępowanie jest prowadzone na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy PZP” z dnia 11.01.2021 r. (pobierz regulamin w formacie PDF).
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania przed zawarciem umowy przedstawienia wymaganych certyfikatów dla producentów oferowanych produktów (w szczególności gdy nie będą one ogólnodostępne) .
  3. Zamawiający w przypadku realizacji zamówienia  podpisze umowę z Wykonawcą  której projekt określa załącznik nr 2.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia wybranemu Wykonawcy zamówień dodatkowych (zwiększona ilość lub/i innych materiałów biurowych niż wymienione) w wysokości do 10 % zamówienia podstawowego bez konieczności przeprowadzania kolejnego postępowania, o ile podyktowane to będzie bieżącą potrzebą Zamawiającego i uzasadnione rachunkiem ekonomicznym.
  5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany (wydłużenia) terminu obowiązywania umowy w przypadku gdy wartość zleconych i zrealizowanych dostaw częściowych nie przekracza wartości umowy. Zmiana taka wymaga zawarcia aneksu do umowy z  zastrzeżeniem niezmienności pozostałych warunków umowy (gwarantowanych cen jednostkowych, wartości pierwotnej umowy, warunków dostawy).
  6. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego dalej RODO informujemy, iż:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu, ul. Piłsudkiego 15-17,50-044 Wrocław;
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - , tel. 71 371 84 35 wew. 31;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji przedmiotowego postępowania oraz w przypadku wybrania Pani/Pana oferty za najkorzystniejszą w celu zawarcia umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
  • Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji zadań wynikających z zawartej umowy oraz po zakończeniu umowy w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, na czas zgodny z obowiązującymi przepisami (np. dotyczącymi archiwizacji dokumentów);
  • posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania (skorzystanie z prawa sprostowania nie może jednak skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie przedmiotowego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa, ani naruszać integralności protokołu zamówienia publicznego oraz jego załączników), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
  • ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania oraz nie będą przekazywane do państw trzecich;
  • podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych będzie skutkować odrzuceniem oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu lub odmową zawarcia umowy i realizacji zamówienia.

Rodzaj dokumentu: Informacja o dodaniu

Data:
opublikował:
2022-03-04
Mariusz Łuczyk 

Rodzaj dokumentu: Informacja o wyborze oferty

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek (WAD.2601.12.2022) w dniu 14.03.2022 r. za najkorzystniejszą została uznana oferta firmy: PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak spółka jawna ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź z ceną 34 940,00 zł brutto (słownie: trzydzieści cztery tysiące dziewięćset czterdzieści złotych). Jednocześnie informujemy, że w przedmiotowym postępowaniu: wpłynęło 5 ofert, zestawienie złożonych ofert stanowi poniższa tabela w załączeniu (numeracja według kolejności wpływu), nie odrzucono żadnej oferty. Data:
opublikował:
2022-03-04
Mariusz Łuczyk 
Data:
opublikował:
2022-03-14
Mariusz Łuczyk 

Powrót
Rejestr zmian
Podmiot publikujący: PIORIN
Osoba publikująca informację: Mariusz Łuczyk
Data publikacji ostatnio dodanej informacji: 04.03.2022 12:52
Data ostatniej aktualizacji informacji: 14.03.2022 11:12
Sprawdź historię zmian