Dostawa materiałów biurowych, papieru do drukarek oraz artykułów higienicznych dla WIORiN we Wrocławiu

Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych, papieru do drukarek oraz artykułów higienicznych dla WIORiN we Wrocławiu (WAD.2601.39.2024). Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego z ogłoszeniem na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy PZP” z dnia 04.03.2024 r.

I. Zamawiający:

  1. Dane teleadresowe:
    Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu,
    ul. Piłsudskiego 15-17, 50-044 Wrocław
    NIP: 897-16-70-405, REGON: 932791158
    WWW: www.piorin.gov.pl/wroclaw, tel.: (71) 371-84-35
  2. Adres dopuszczalnego środka komunikacji elektronicznej z Zamawiającym:
    1. ePUAP:  /43a10stlv2/SkrytkaESP ,
    2. e-mail:

II. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i bezpłatna dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych, papieru do drukarek oraz artykułów higienicznych wg wykazu zamieszczonego w formularzu ofertowym  i specyfikacji cenowej (Załącznik nr 1A oraz Załącznik nr 1B). Materiały winne być tożsame (jakość, wydajność, producent) z opisem zawartym w ofercie.
  2. Szczegółowe wymagania dotyczące asortymentu, jego cech oraz szacowanych ilości zostały zawarte w formularzu oferty i specyfikacji cenowej (Załącznik nr 1A oraz Załącznik nr 1B). Materiały winne być tożsame (jakość, wydajność, producent) z opisem zawartym w ofercie.

III. Termin składania ofert:

16.07.2024 r. do godz. 10:00, termin związania ofertą 14 dni.

IV. Termin realizacji zamówienia :

Dostawy na podstawie sukcesywnie składanych zamówień od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2024 r., z terminem realizacji w ciągu 7 dni kalendarzowych.

V. Osoby upoważnione do realizacji procedury zamówienia z ramienia Zamawiającego:

Ewa Rozbrojová Zaremba (tel. 508 568 489, 71 3718435 wew. 31)

VI. Wykaz dokumentów, oświadczeń i materiałów jakie muszą dostarczyć Oferenci oraz dopuszczalny sposób ich dostarczenia:

  1. Warunkami koniecznymi do udziału w postępowaniu jest dostarczenie Zamawiającemu przez Oferenta przed upływem terminu składania ofert kompletnej oferty zawierającej co najmniej:
    1. wypełniony i podpisany przez Oferenta formularz oferty (Załącznik nr 1A) oraz
    2. wypełnioną i podpisaną przez Oferenta specyfikację cenową (Załącznik nr 1B).
  2. Dostarczenie oferty dopuszczalne jest wyłącznie w jednej z wymienionych postaci:
  1. zeskanowanej oraz wysłanej na adres skrytki ePUAP Zamawiającego tj. /43a10stlv2/SkrytkaESP
  2. elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym oraz wysłanej na adres skrytki ePUAP Zamawiającego tj. /43a10stlv2/SkrytkaESP
  3. w wersji pisemnej do siedziby Zamawiającego (sekretariat – wysoki parter, pok. nr 2).
  1. Oferty niekompletne (niezgodne z pkt 1) zostaną odrzucone. Oferty dostarczone w inny sposób niż wymagany (inny niż wskazany w pkt 2) nie będą rozpatrywane.

VII. Kryterium wyboru ofert:

100 % cena brutto - minimalizacja

VIII. Inne istotne warunki zamówienia:

  1. Postępowanie jest prowadzone na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy PZP” z dnia 04.03.2024 r. (pobierz regulamin w formacie PDF).
  2. Komunikacja bezpośrednia pomiędzy Zamawiającym a Oferentem  do momentu zawarcia umowy odbywa się wyłącznie za pomocą środki komunikacji elektronicznej ePUAP oraz e-mail z zastrzeżeniem, że złożenie oferty może nastąpić wyłącznie w sposób określony w pkt VI niniejszego zapytania.
  3. Zamawiający w przypadku realizacji zamówienia podpisze umowę z wybranym Oferentem, której projekt określa Załącznik nr 2.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia wybranemu Oferentowi zamówień dodatkowych (zwiększona ilość lub/i innych materiałów niż wymienione) w wysokości do 10 % zamówienia podstawowego bez konieczności przeprowadzania kolejnego postępowania, o ile podyktowane to będzie bieżącą potrzebą Zamawiającego i uzasadnione rachunkiem ekonomicznym.
  5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany (wydłużenia) terminu obowiązywania umowy w przypadku gdy wartość zleconych i zrealizowanych dostaw częściowych nie przekracza wartości umowy. Zmiana taka wymaga zawarcia aneksu do umowy z  zastrzeżeniem niezmienności pozostałych warunków umowy (gwarantowanych cen jednostkowych, wartości pierwotnej umowy, warunków dostawy).
  6. Na podstawie
  • art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507), zwanej dalej „ustawą sankcyjną” oraz
  • rozporządzenia Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” oraz
  • rozporządzenia Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014”

z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

  1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
  2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
  3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
  1. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego dalej RODO informujemy, iż:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu, ul. Piłsudskiego 15-17,50-044 Wrocław;
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - , tel. 71 371 84 35 wew. 31;
  • Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy. Podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na WIORiN we Wrocławiu jako jednostce sektora finansów publicznych oraz przepisy Ustawy Kodeks cywilny w zakresie zawarcia umowy na realizację zamówienia publicznego;
  • odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
  • Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji zadań wynikających z zawartej umowy oraz po zakończeniu umowy w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, na czas zgodny z obowiązującymi przepisami (np. dotyczącymi archiwizacji dokumentów);
  • posiadają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania (skorzystanie z prawa sprostowania nie może jednak skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie przedmiotowego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa, ani naruszać integralności protokołu zamówienia publicznego oraz jego załączników), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
  • posiadają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  • Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania oraz nie będą przekazywane do państw trzecich;
  • podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych będzie skutkować odrzuceniem oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu lub odmową zawarcia umowy i realizacji zamówienia.

Powrót
Rejestr zmian
Podmiot publikujący: PIORIN
Osoba publikująca informację: Anna Maciołek
Data publikacji ostatnio dodanej informacji: 26.07.2024 13:51
Data ostatniej aktualizacji informacji: 26.07.2024 15:29
Sprawdź historię zmian