Dostawa materiałów biurowych, papieru do drukarek oraz artykułów higienicznych dla WIORiN we Wrocławiu
Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych, papieru do drukarek oraz artykułów higienicznych dla WIORiN we Wrocławiu (WAD.2601.30.2023).Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego z ogłoszeniem na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy PZP” z dnia 11.01.2021 r.
- Zamawiający:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu,
ul. Piłsudskiego 15-17, 50-044 Wrocław
NIP: 897-16-70-405, REGON 932791158
WWW:
telefon: 71 371-84-35, fax: 71 371-84-32
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa do wskazanej w zamówieniach siedziby Zamawiającego materiałów biurowych, papieru do drukarek oraz artykułów higienicznych.
- Szczegółowe wymagania dotyczące asortymentu, jego cech oraz szacowanych ilości zostały zawarte w formularzu oferty i specyfikacji cenowej (załącznik 1A oraz 1B). Materiały winny być tożsame (jakość, wydajność, producent) z opisem zawartym w ofercie.
- Termin składania ofert:
10 marca 2023 r. do godz. 10:00
- Termin związania ofertą:
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
- Termin realizacji zamówienia:
Na podstawie sukcesywnie składanych zamówień od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023 r., z terminem realizacji w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia.
- Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego:
Ewa Rozbrojová Zaremba (tel. 508 568 489, 71 3718435 wew. 31)
- Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie muszą dostarczyć Wykonawcy:
Warunkami koniecznymi do udziału w postępowaniu jest dostarczenie przez Wykonawcę przed upływem terminu składania ofert:
- wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza oferty (Załącznik 1A) wraz ze specyfikacją cenową (Załącznik 1B) w jednej z dopuszczalnych postaci:
- zeskanowanej na adres email: ,
- w wersji pisemnej do siedziby Zamawiającego (sekretariat – wysoki parter, pok. nr 2).
- elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym (podpis wymagany dla formularza oferty) oraz wysłanej na adres e-mail: lub adres skrytki ePUAP Zamawiającego tj. /43a10stlv2/SkrytkaESP
- Kryterium wyboru ofert:
Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty ostateczne nie podlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska najwyższą wartość punktową PC - punkty przyznane w kryterium cena. Waga 100 %. W kryterium „cena” zastosowany zostanie wzór: PC = (minimalna cena brutto spośród złożonych ofert/ cena brutto badanej oferty) x 100 pkt. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalnie oferta może uzyskać w powyższym kryterium 100 pkt.
- Inne istotne warunki zamówienia:
- Postępowanie jest prowadzone na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy PZP” z dnia 11.01.2021 r. (pobierz regulamin w formacie PDF).
- Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą. Projekt umowy określa Załącznik 2.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia wybranemu Wykonawcy zamówień dodatkowych (zwiększona ilość lub/i innych materiałów biurowych niż wymienione) w wysokości do 10 % zamówienia podstawowego bez konieczności przeprowadzania kolejnego postępowania, o ile podyktowane to będzie bieżącą potrzebą Zamawiającego i uzasadnione rachunkiem ekonomicznym. Ceny artykułów niewyszczególnionych w Załączniku 1B wymagają wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego.
- Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego dalej RODO informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu, ul. Piłsudskiego 15-17,50-044 Wrocław;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - , tel. 71 371 84 35 wew. 31;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji przedmiotowego postępowania oraz w przypadku wybrania Pani/Pana oferty za najkorzystniejszą w celu zawarcia umowy, tj obowiązków prawnych wynikających z przepisów Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 459 ze zm.) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz obowiązków prawnych wynikających z przepisów Ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r. (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 217) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO);
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji zadań wynikających z zawartej umowy oraz po zakończeniu umowy w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, na czas zgodny z obowiązującymi przepisami (np. dotyczącymi archiwizacji dokumentów);
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania (skorzystanie z prawa sprostowania nie może jednak skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie przedmiotowego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa, ani naruszać integralności protokołu zamówienia publicznego oraz jego załączników), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania oraz nie będą przekazywane do państw trzecich;
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych będzie skutkować odrzuceniem oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu lub odmową zawarcia umowy i realizacji zamówienia.
Rodzaj dokumentu: Informacja o dodaniu
Data: opublikował: |
2023-02-28 Anna Maciołek |
Rodzaj dokumentu: SIWZ
UWAGA! Ofertę należy złożyć wraz z wypełnionym oświadczeniem o przeciwdziałaniu agresji. W przypadku złożenia oferty bez wypełnionego oświadczenia Oferent zostanie wezwany do uzupełnienia oferty (drogą mailową) w terminie jednego dnia roboczego od dnia wezwania. |
Data: opublikował: |
2023-02-28 Anna Maciołek |
Data: opublikował: |
2023-02-28 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2023-02-28 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2023-02-28 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2023-02-28 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2023-03-02 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2023-03-02 Anna Maciołek |
Rodzaj dokumentu: Informacja o wyborze oferty
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu informuje, iż w postępowaniu na dostawę materiałów biurowych, papieru ksero do drukarek oraz artykułów higienicznych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu (WAD.2601.30.2023) w dniu 10.03.2023 r. za najkorzystniejszą została uznana oferta firmy: Majka Biuroserwis Maria Gajewska, ul. Robotnicza 1a, 53-607 Wrocław za cenę 57 714,25 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt siedem tysięcy siedemset czternaście złotych 25/100). Jednocześnie informujemy, że w przedmiotowym postępowaniu: wpłynęły 3 oferty, nie odrzucono żadnej oferty. Więcej informacji w załączeniu. |
Data: opublikował: |
2023-03-02 Anna Maciołek |
Data: opublikował: |
2023-03-15 Anna Maciołek |
Powrót