Dostawa materiałów biurowych, papieru do drukarek oraz artykułów higienicznych dla WIORiN we Wrocławiu
Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych, papieru do drukarek oraz artykułów higienicznych dla WIORiN we Wrocławiu (WAD.2601.340.2020). Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym i na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych, których wartość netto nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 tys. euro” z dnia 27.12.2017 r.
1. Zamawiający:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu,
ul. Piłsudskiego 15-17, 50-044 Wrocław
NIP 897-16-70-405
REGON 932791158
WWW: www.piorin.gov.pl/wroclaw
e-mail:
telefon: 071/ 371-84-35
2. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa do wskazanej
w zamówieniach siedziby (WIORIN i/lub Oddziałów) Zamawiającego materiałów biurowych, papieru do drukarek oraz artykułów higienicznych. - Szczegółowe wymagania dotyczące asortymentu, jego cech oraz szacowanych ilości zostały zawarte w formularzu ofertowym i specyfikacji cenowej (załącznik nr 1A oraz 1B). Materiały winny być tożsame (jakość, wydajność, producent)
z opisem zawartym w ofercie. - Dodatkowe wymagania dotyczące dostarczenia próbek asortymentu, kart produktów określone są w załączniku 1C.
3. Termin składania ofert: 18.12.2020 r. do godz. 12:00
4. Termin realizacji zamówienia: na podstawie sukcesywnie składanych od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
roku zamówień z terminem realizacji w ciągu 7 dni kalendarzowych.
5. Osoba kontaktowa z ramienia Zamawiającego: Mieczysław Dynaka tel. 71/371-84-35, wew. 39;
Ewa Rozbrojová Zaremba tel. 71/371-84-35, wew. 31.
6. Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie muszą dostarczyć Oferenci:
Warunkami koniecznymi do udziału w postępowaniu jest dostarczenie przez Wykonawcę przed upływem terminu składania ofert:
- wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza ofertowego
(Zał. 1A) wraz ze specyfikacją cenową (Zał. nr 1B) w jednej
z dopuszczalnych postaci:- zeskanowanej na adres email ,
- w wersji pisemnej do siedziby Zamawiającego (sekretariat – wysoki parter, pok. nr 2).
b. zestawu próbek i kart produktów oferowanego asortymentu (zgodnego ze specyfikacją cenową - Zał. nr 1B)
do siedziby Zamawiającego (sekretariat – wysoki parter, pok. nr 2) przygotowanego wg opisu zawartego w Załączniku 1C.
7. Kryterium wyboru ofert oraz sposób oceniania:
Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty ostateczne nie podlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska najwyższą łączną wartość punktową P obliczaną wg wzoru: P= PC +PD.
PC- punkty przyznane w kryterium cena. Waga 80 %. W kryterium „cena” zastosowany zostanie wzór: PC = (minimalna cena brutto spośród złożonych ofert/ cena brutto badanej oferty) x 100 pkt. x 0,80 z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalnie oferta może uzyskać w powyższym kryterium 80 pkt.
PD- punkty przyznane w kryterium darmowej dostawy. Waga 20 %.
W kryterium „dostawa” zastosowany zostanie wzór: PD =
- darmowe dostawy wyłącznie do jednej lokalizacji tj. WIORIN we Wrocławiu,
ul. Piłsudskiego 15-17, 50-044 Wrocław = 0 pkt;
- darmowe dostawy do czterech lokalizacji tj. WIORIN we Wrocławiu,
ul. Piłsudskiego 15-17, 50-044 Wrocław, Oddział w Dzierżoniowie,
ul. Słowiańska 34, 58-200 Dzierżoniów, Oddział w Legnicy, ul. Skarbka 3,
59-220 Legnica, Oddział w Lwówku Śląskim, ul. Zwycięzców 24, 59-600 Lwówek Śląski = 20 pkt.
8. Inne istotne warunki zamówienia:
- Postępowanie jest prowadzone na zasadach określonych w „Regulaminie postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych, których wartość netto nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 tysięcy euro” z dnia 27.12.17r. (http://piorin.gov.pl/download/gfx/piorin/pl/defaultstronaopisowa/1199/2/1/reg_zp_do30tyseuro_z_29.12.2017.pdf).
- Dodatkowe wymagania dotyczące dostarczenia próbek asortymentu, kart produktów określone są w Załączniku 1C.
- Zamawiający w przypadku realizacji zamówienia podpisze umowę z Wykonawcą której projekt określa Załącznik 2.
Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia wybranemu Wykonawcy zamówień
dodatkowych (zwiększona ilość lub/i innych materiałów biurowych niż wymienione)
w wysokości do 10 % zamówienia podstawowego bez konieczności przeprowadzania kolejnego
postępowania, o ile podyktowane to będzie bieżącą potrzebą Zamawiającego i uzasadnione rachunkiem ekonomicznym.
4. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego dalej RODO informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu, ul. Piłsudkiego 15-17, 50-044 Wrocław;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - , tel. 71 371 84 35 wew. 31;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji przedmiotowego postępowania oraz w przypadku wybrania Pani/Pana oferty za najkorzystniejszą
w celu zawarcia umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b RODO; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji zadań wynikających z zawartej umowy oraz po zakończeniu umowy w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, na czas zgodny
z obowiązującymi przepisami (np. dotyczącymi archiwizacji dokumentów); - posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania (skorzystanie z prawa sprostowania nie może jednak skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie przedmiotowego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa, ani naruszać integralności protokołu zamówienia publicznego oraz jego załączników), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania oraz nie będą przekazywane do państw trzecich;
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych będzie skutkować odrzuceniem oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu lub odmową zawarcia umowy i realizacji zamówienia.
Rodzaj dokumentu: Informacja o dodaniu
Data: opublikował: |
2020-12-04 Anna Maciołek |
Rodzaj dokumentu: SIWZ
Data: opublikował: |
2020-12-04 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2020-12-04 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2020-12-04 Anna Maciołek |
|
Data: opublikował: |
2020-12-04 Anna Maciołek |
Rodzaj dokumentu: Pytania i Odpowiedzi
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu informuje, iż w dniu 15.12.2020 r. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na dostawę materiałów biurowych, papieru do drukarek oraz artykułów higienicznych dla WIORiN we Wrocławiu (WAD.2601.340.2020). Pytanie: „Uprzejmie proszę o wyjaśnienie - poz. 105; o jakiej pojemności worki należy zaoferować 35 l czy 60 l. 105 - Worki na śmieci 35 l wykonane z regranulatu pochodzącego z recyklingu odpadów foliowych nadają się do ponownego recyklingu, posiadają tzw. gwieździsty zgrzew dna, pojemność 60l, ilość w opakowaniu: min. 25szt., kolor: zielony lub niebieski”. Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż w poz. 105 z Załącznika 1B, w kolumnie Wymagania nastąpiła omyłka pisarska i zamiast pojemności 60l powinna być pojemność 35l. |
Data: opublikował: |
2020-12-04 Anna Maciołek |
Data: opublikował: |
2020-12-15 Anna Maciołek |
Rodzaj dokumentu: Informacja o wyborze oferty
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu informuje, że w postępowaniu na dostawę materiałów biurowych, papieru do drukarek oraz artykułów higienicznych (WAD.2601.340.2020) dla WIORiN we Wrocławiu, za najkorzystniejszą została uznana oferta firmy: Partner Papes Sp. z o.o., ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, za cenę 48 138,74 złotych (słownie: czterdzieści osiem tysięcy sto trzydzieści osiem złotych siedemdziesiąt cztery grosze). W związku z powyższym zapraszamy upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, do kontaktu w celu niezwłocznego zawarcia umowy na realizację przedmiotowego zamówienia. Osobą do kontaktu z ramienia Zamawiającego jest p. Mieczysław Dynaka, tel. 604 975 668 lub 71 371 84 35 wew. 39, adres e-mail: da-wroclaw@piorin.gov.pl. Jednocześnie informujemy, że w przedmiotowym postępowaniu: nie zastosowano odwróconej procedury wyboru najkorzystniejszej oferty, wpłynęła 1 oferta, uznana za ostateczną, odrzucono 0 ofert. |
Data: opublikował: |
2020-12-15 Anna Maciołek |
Data: opublikował: |
2020-12-22 Anna Maciołek |
Powrót