Dostawa laptopów z oprogramowaniem i wyposażeniem
Zapytanie ofertowe na dostawę laptopów z oprogramowaniem i wyposażeniem (WAD.2601.142.2023 – część A). Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego z ogłoszeniem na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy PZP” z dnia 11.01.2021
- Zamawiający:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu,
ul. Piłsudskiego 15-17, 50-044 Wrocław
NIP :897-16-70-405, REGON 932791158
WWW:
telefon:(71) 371-84-35, fax: (71) 371-84-32 - Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 szt. laptopów z oprogramowaniem (systemem operacyjnym i pakietem biurowym) oraz dodatkowym wyposażeniem (mysz, torba).
Minimalne wymagania techniczne określone zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1). - Źródło finansowania:
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Zapewnienie obsługi fitosanitarnej eksportu roślin i towarów pochodzenia roślinnego do Wielkiej Brytanii w związku z brexit” dofinansowanego w ramach części wkładu finansowego z pobrexitowej rezerwy dostosowawczej przeznaczonej dla administracji publicznej i jest częścią zadania „Nabycie zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, drukarek i papieru termicznego.”
Całkowita wartość projektu: 20 469,54 EUR
Dofinansowanie pokrywające wydatki kwalifikowalne projektu w kwocie: 16 814,31 EUR - Termin składania ofert: 13.07.2023 r. do godz. 12:00, termin związania ofertą 14 dni.
- Termin realizacji zamówienia : dostawa w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy.
- Osoba kontaktowa z ramienia Zamawiającego: Mariusz Łuczyk tel. 506-399-639,71/371-84-35, wew. 38.
- Wykaz dokumentów, oświadczeń i materiałów jakie muszą dostarczyć Oferenci:
Warunkami koniecznymi do udziału w postępowaniu jest dostarczenie przez Wykonawcę przed upływem terminu składania ofert wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza oferty (załącznik nr 2) oraz wymaganych certyfikatów ISO w jednej z dopuszczalnych postaci:- zeskanowanej oraz wysłanej na adres e-mail wi-wroclaw@piorin.gov.pl lub adres skrytki ePUAP Zamawiającego tj. /43a10stlv2/SkrytkaESP
- elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym oraz wysłanej na adres e-mail wi-wroclaw@piorin.gov.pl lub adres skrytki ePUAP Zamawiającego tj. /43a10stlv2/SkrytkaESP
- w wersji pisemnej do siedziby Zamawiającego (sekretariat – półpiętro, p. nr 2)
W przypadku gdy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać pisemnie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Powyższy dokument własny Wykonawcy musi obowiązkowo zostać przesłany razem z formularzem oferty.
- Kryterium wyboru ofert: 100 % cena brutto - minimalizacja
- Inne istotne warunki zamówienia:
- Postępowanie jest prowadzone na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy PZP” z dnia 11.01.2021 r. (pobierz regulamin w formacie PDF).
- Zamawiający w przypadku realizacji zamówienia podpisze umowę z Wykonawcą, której projekt określa załącznik nr 3.
- Na podstawie
- art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), zwanej dalej „ustawą sankcyjną” oraz
- rozporządzenia Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3)), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” oraz
- rozporządzenia Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w spra-wie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4)), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014”
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
- Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego dalej RODO informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu, ul. Piłsudkiego 15-17,50-044 Wrocław;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - , tel. 71 371 84 35 wew. 31;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania ciążących na Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu obowiązków prawnych wynikających z przepisów Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 459 ze zm.) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO);
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji zadań wynikających z zawartej umowy oraz po zakończeniu umowy w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, na czas zgodny z obowiązującymi przepisami (np. dotyczącymi archiwizacji dokumentów);
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania (skorzystanie z prawa sprostowania nie może jednak skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie przedmiotowego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa, ani naruszać integralności protokołu zamówienia publicznego oraz jego załączników), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany,w tym również w formie profilowania oraz nie będą przekazywane do państw trzecich;
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych będzie skutkować odrzuceniem oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu lub odmową zawarcia umowy i realizacji zamówienia.
Rodzaj dokumentu: Informacja o dodaniu
Data: opublikował: |
2023-07-05 Mariusz Łuczyk |
Rodzaj dokumentu: SIWZ
Data: opublikował: |
2023-07-05 Mariusz Łuczyk |
|
Data: opublikował: |
2023-07-05 Mariusz Łuczyk |
|
Data: opublikował: |
2023-07-05 Mariusz Łuczyk |
|
Data: opublikował: |
2023-07-05 Mariusz Łuczyk |
Rodzaj dokumentu: Informacja o wyborze oferty
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę laptopów z oprogramowaniem i wyposażeniem (WAD.2601.142.2023 – część A) w dniu 17.07.2023 r. za najkorzystniejszą została uznana oferta firmy: Speedserwis Tomasz Wroński, ul. Krasińskiego 19, 20-709 Lublin z ceną brutto 23 055,12 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące pięćdziesiąt pięć złotych dwanaście groszy). Jednocześnie informujemy, że w przedmiotowym postępowaniu: wpłynęło sześć ofert (w tym dwie po terminie), zastosowano odwróconą procedurę wyłaniania najkorzystniejszej oferty, odrzucono trzy oferty. Więcej szczegółów w załączeniu. |
Data: opublikował: |
2023-07-05 Mariusz Łuczyk |
Data: opublikował: |
2023-07-17 Mariusz Łuczyk |
Rodzaj dokumentu: Inne
Informacja o złożonych ofertach w przedmiotowym postępowaniu w załączeniu. |
Data: opublikował: |
2023-07-17 Mariusz Łuczyk |
Data: opublikował: |
2023-07-14 Mariusz Łuczyk |
Powrót
Rejestr zmian
Sprawdź historię zmian
Podmiot publikujący:
PIORIN
Osoba publikująca informację:
Mariusz Łuczyk
Data publikacji ostatnio dodanej informacji:
05.07.2023 12:45
Data ostatniej aktualizacji informacji:
17.07.2023 14:29