04 Grudnia 2019

PRODUKT POLSKI – KUPUJ ŚWIADOMIE Drukuj

Najwięcej działań w ramach grudniowej odsłony kampanii skoncentrowana jest w okresie od 2 do 15 grudnia 2019 r. Materiały edukacyjno-informacyjne w tym zakresie emitowane będą w telewizji, radio, w prasie, w metrze w Warszawie, w komunikacji miejskiej w największych miastach w Polsce, w kinach, na dworcach PKP, VOD itd. Grudniowa edycja kampanii rozpoczęta będzie tweet-upem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi i partnerów kampanii.

 

Tweet-up zaplanowany został na 3 grudnia 2019 r. na godzinne 16:00.

 

Po wrześniowej edycji kampanii 69 podmiotów zadeklarowało wsparcie prowadzonych działań i umieściło swoje dane na stronie https://www.polskasmakuje.pl/produkt-polski/.

 

Dodatkowo wiele osób i organizacji popierało prowadzone działania poprzez umieszczanie na swoich stronach internetowych materiałów dotyczących tej kampanii.

 

 


lista aktualności